اداره آموزش وپرورش ناحیه ۵ شیراز در شهر صدرا راه اندازی می‌شود

اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۲
154 بازدید

📌اداره آموزش وپرورش ناحیه ۵ شیراز در شهر صدرا راه اندازی می‌شود

✍️نماینده مردم شیرازو زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان سازمان اموراداری واستخدامی کشور برای راه اندازی اداره آموزش وپرورش در شهر صدرا قول‌های مساعدی دادند.

🔹به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، دکتر جعفر قادری در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: پیشنهاد ما این است که این اداره به نام آموزش و پرورش صدرا وحومه شیراز باشد، زیرا روستا‌های اطراف شیراز بتوانند از خدمات بیشتری از جمله سهمیه مناطق محروم در کنکور استفاده کنند.

🔸نماینده مردم شیرازوزرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: دراین خصوص هم با وزیر سابق و هم با سرپرست جدید وزارت آموزش وپرورش صحبت ومکاتباتی شده و نظر مساعد آن‌ها دراین خصوص وجود دارد.

🔹قادری گفت: اما مجوز نهایی را باید سازمان اموراداری استخدامی کشور صادر کند که قول‌های مساعدی داده شده و منتظر نظر ومجوز کتبی آن‌ها هستیم.

🔸مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم دراین دیدار گفت: را ه اندازی اداره آموزش وپرورش درصدرا وحومه شیراز امری بسیار مهم وضروری است واداره کل آموزش وپرورش هم با حمایت از این موضوع با مکاتبات مجدد و رایزنی‌های حضوری با مسوولین برای تحقق این خواسته تلاش خواهد کرد.

❌قادری نماینده شیراز افزود: لازم به یادآوری است که مذاکرات حضوری روز شنبه با رییس سازمان امور استخدامی و معاون پارلمانی سازمان انجام شد قول داده شد که در اسرع وقت موافقت سازمان با تأسیس آموزش و پرورش ناحیه ۵ شیراز برای استقرار در صدرا انجام شود.

برچسب‌ها, , ,