حضور در زرقان

خرداد ۱۷, ۱۴۰۲
83 بازدید

📌یک روز حضور در زرقان

✍️ دکتر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در ابتدای ورورد به شهرستان زرقان به بازدید بیمارستان زرقان رفت و از بخش های مختلف آن بازدید کرد. ایشان با شرکت در نشستی با حضور مسئولین بیمارستان و مسئولین محلی از جزئیات کاستی‌ها، کمبودها و نقص های بیمارستان کسب اطلاع کرد.

🔸در این نشست قادری ضمن تماس با یکی از مسئولین وزارت بهداشت برای تامین تجهیزات بیمارستان از ایشان درخواست کمک کرد. قرار شد برای حل مشکل مکاتبه ای توسط رئیس بیمارستان با این نماینده مجلس انجام شود و ایشان هم موضوع را از طریق وزیر بهداشت پیگیری کند.

🔹در ادامه بازدید نایب رئیس اول کمیسیون جهش تولید از شهرستان زرقان، ایشان در محل دفتر امام جمعه شهر زرقان حضور پیدا کرد و ضمن شرکت در یک جلسه ای با حضور رئیس دفتر امام جمعه به درخواست ها و مطالبات تعدادی از مراجعین گوش داد و برای حل معضلات و مشکلات آنها قول مساعد داد.

🔸سپس ایشان با حضور در نماز جمعه در بین الصلاتین با مردم در مورد موانع و مشکلات و معضلات کلی و کلان کشور سخن گفت و از کارهایی که در مجلس شورای اسلامی و دولت در دست اقدام است برای مردم توضیحاتی ارائه داد.

🔹قادری به گوشه‌ای از اقدامات انجام شده در سطح استان و در سطح شهرستان زرقان و شیراز به عنوان دو شهرستان حوزه انتخابیه مطالبی را ارائه کرد.

🔸در پایان حضور در شهرستان زرقان، قادری با حضور در فرمانداری و نشست با تعدادی از مسئولین محلی، بخشی از مشکلات مبتلابه مردم را یادآوری و برای حل این مشکلات قول همکاری داد.

حضور در زرقان

برچسب‌ها,