در جلسه با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد: توجه به مسکن نیروهای خدماتی و رفع مشکلات و کمبود فضاهای آموزشی و تکمیل پروژه های خیرساز

فروردین ۱۶, ۱۴۰۲
101 بازدید
در جلسه با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد: توجه به مسکن نیروهای خدماتی و رفع مشکلات و کمبود فضاهای آموزشی و تکمیل پروژه های خیرساز

✍️در دیداری که دکتر جعفر قادری و ابراهیم عزیزی نمایندگان شیراز وزرقان، رؤسای نواحی آموزش و پرورش شیراز، مناطق زرقان و ارژن و مدیر کل نوسازی فارس با وزیر آموزش و پرورش داشتند، مسائل مربوط به آموزش و پرورش حوزه انتخابیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این دومین جلسه نمایندگان شهرستانهای شیراز و زرقان در تهران با وزیر آموزش و پرورش و دومین جلسه روسای آموزش و پرورش حوزه انتخابیه با وزیر و رئیس سازمان نوسازی است.

دکتر قادری درباره جزئیات جلسه گفت: ۴۰۰ میلیاردی که وزیر در جلسه شورای اداری شیراز پیرامون ساخت و نوسازی مدارس شیراز قول داده بودند به وزیر یادآوری شد.

نایب رئیس اول کمیسیون جهش تولید افزود: موضوع دیگری که مورد بحث قرار گرفت، اختصاص یکی از نواحی آموزش و پرورش شیراز به حومه شیراز و تاسیس آموزش و پرورش ناحیه ۵ شیراز در شهر صدرا بود، با پیگیری های متعدد ایجاد ناحیه ۵ آموزش و پرورش شیراز در شهر صدرا مورد موافقت وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و نیاز است مورد تایید سازمان امور استخدامی قرار گیرد.

وی ادامه داد: قرار گرفتن دانش آموزان مناطق صدرا و حومه شیراز در سهمیه مناطق ۲ و ۳ کنکور نیز دیگر درخواست ما از وزیر بود.

قادری در پایان طرح ساخت مسکن برای نیروهای خدماتی در مدارس را نیز مطرح کرد و بر رفع مسائل، مشکلات و کمبود فضاهای آموزشی، تکمیل پروژه های نیمه تمام و اتمام پروژه های خیرساز در نواحی شیراز وزرقان و ارژن تاکید نمود.

ابراهیم عزیزی دیگر نماینده شیراز و زرقان نیز در مورد کمبود و تکمیل فضای آموزشی نکاتی بیان داشت

در ادامه رؤسای ادارات هر کدام مسائل و مشکلات خود را در زمینه کمبود فضای آموزشی و تراکم دانش آموز در سال جاری نیز نکاتی را بیان داشتند

وزیر آموزش و پرورش نیز قول دادند که مصوبات سفر اول روسا با معاون نوسازی، بحث ۴۰۰ میلیارد، اعزام معاون پارلمانی و معاون نوسازی جهت حل مشکل فضای آموزشی انجام گیرد.

برچسب‌ها, , ,