مطالبات اعضای مجمع برای حمایت های قانونی از مجامع خیرین دنبال خواهد شد

خرداد ۴, ۱۴۰۲
62 بازدید

📌 مطالبات اعضای مجمع برای حمایت های قانونی از مجامع خیرین دنبال خواهد شد

✍️دکتر قادری نماینده شیراز و زرقان با حضور در مجمع خیرین نخبه پرور استان فارس در جریان جزئیات آخرین فعالیت های این مجمع و تلاش‌هایی که برای حمایت از دانشجویان و فارغ التحصیلان نخبه های فارس در دست اقدام است، قرار گرفت. در این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره در پژوهشکده هوا دریای دانشگاه شیراز برگزار شد، آخرین اقدامات انجام شده برای اعطای بورس پسا دکترا و تامین نیازهای دانشجویان نخبه استان انجام شده است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

🔹در ادامه این نشست از تلاش ها و زحمات دکتر علیشاهی و همکارانشان در پژوهشکده هوا دریای دانشگاه شیراز و اقدامات خوبی که در این زمینه داشته اند تقدیر و تشکر شد و به ایشان و همکارانشان لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد

🔸دکتر قادری در این جلسه از تلاش ها و اقداماتی که برای حمایت از جامعه مختلف خیرین در مجلس داشته اند به اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین گزارشاتی ارائه کردند.

🔹نایب رئیس اول کمیسیون جهش تولید با اشاره به اینکه در طرح ها و لوایحی مثل برنامه هفتم توسعه، لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم ۳ و طرح تامین مالی تولید و زیرساخت ها بخشی از مطالبات اعضای مجمع برای حمایت های قانونی از مجامع خیرین برآورده خواهد شد برای پیگیری این مطالبات به آنها قول مساعد داد.

برچسب‌ها,