نشست دکتر قادری با معتمدین عشایر

خرداد ۲۷, ۱۴۰۲
85 بازدید

✍️در نشست صمیمی دکتر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان با معتمدین عشایر که اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی حضرت ابوالفضل عباس (ع) برگزار شد در ابتدا نمایندگان و معتمدین عشایر مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و از مطالبات قانونی، ملی و مطالبات محلی و منطقه‌ای عشایر و نیازهای مکان ها و محله های محل استقرار عشایر مطالبی را به اطلاع نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی رساندند.

🔸در ادامه این جلسه دکتر قادری با اشاره به کارها و پیگیری‌های که در سطح ملی و کلان داشته، طرح هایی که در مجلس ارائه کرده، همین طور از حضوری که در کمیسیون‌های مختلف مجلس و در شوراهایی مثل شورای اقتصاد، شورای پژوهشی مرکز پژوهش‌های مجلس و شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان دارند مطالبی را به اطلاع حاضرین رساند.

🔹 نایب‌رئیس اول کمیسیون جهش تولید در ادامه به اقداماتی که در سطح استان برای حل مسائل و مشکلات کلی و کلان استان داشته و طرح‌ها و پروژه‌هایی که در حوزه های راه، راه آهنُ آب، برق، گاز، تلفن و توسعه شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی و همینطور استقرار واحدهای فولادی، سیمانی، پالایشگاهی و همینطور کربنات سدیم، حمایت‌های که از ایجاد واحدهای پایین دستی آلومینیوم، فعالیت‌های ورزشی و بیمارستانی بصورت انفرادی و یا به کمک سایر نمایندگان داشته و همینطور حمایتهایی که از بخش های مختلف دانشگاهی، بیمارستانی داشته اند مطالبی را به اطلاع معتمدین عشایر رساند.

❌در ادامه هم قادری راجع به مسائل و موضوعات مطرح شده و نیز پیشنهادات معتمدین نکاتی را مطرح کرد. در این پیشنهادات نکات قابل توجهی وجود داشت که به عنوان دغدغه نمایندگان عشایر مطرح شد. مطالبه حاضرین این بود که در قوانین ملی، جامعه عشایری هم مثل جامعه روستایی و جامعه شهری مورد توجه قرار بگیرد و هر جا که صحبت از این دو جامعه می شود صحبت از جامعه عشایری هم بشود. حاضرین از اهتمام و توجهی که نماینده شیراز به مناطق عشایرنشین داشته اند تشکر کردند و از نماینده مردم خواستند تا حضورشان را در محافل و مجامع عشایری بیشتر کنند.

برچسب‌ها