وزارت کشور حمایت و همراهی لازم را در اصلاح قانون تقسیمات کشوری انجام دهد

خرداد ۱۵, ۱۴۰۲
47 بازدید

🔰قادری در جلسه با وزیر کشور مطرح کرد: وزارت کشور حمایت و همراهی لازم را در اصلاح قانون تقسیمات کشوری انجام دهد

✍️ در ادامه پیگیری های مسائل و موضوعات حوزه انتخابیه جعفر قادری به اتفاق آقای عزیزی دیگر نماینده شیراز جلسه ای را در وزارت کشور با وزیر کشور داشتند.

🔸قادری بیان کرد: در این جلسه راجع به مسائل و موضوعات مختلف استان و حوزه انتخابیه و همچنین نظام انتخابات تناسبی که قرار است در شهر تهران در دوره جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شود صحبت هایی داشتیم.

🔹نایب رئیس اول کمیسیون جهش تولید افزود: ما با وزارتخانه موضوعات مختلفی را برای همکاری و پیگیری مشترک داریم. پیگیری ارتقاء تقسیماتی که در برخی از نقاط حوزه انتخابیه داریم، حمایت و همراهی که باید وزارتخانه در اصلاح قانون تقسیمات کشوری با ما داشته باشد تا بتوانیم مشکل ارتقاء تقسیماتی جایی مثل شهر صدرا را حل کنیم.

🔸قادری گفت: انتظار ما افزایش تعداد نمایندگان استان و همراهی با مصوبه کمیسیون که بنا هست در مجلس مطرح شود و تعداد نمایندگان استان دو نفر اضافه شوند، موضوع مشترک دیگر ما با وزارت کشور است. قرار است براساس مصوبه کمیسیون شوراها و انشاالله تایید صحن مجلس، یک نماینده به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک نماینده به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد اضافه شود.

🔹قادری ادامه داد: در این جلسه در مورد فعالیتها و کارهای کلان و عمده ای که در استان هم باید انجام شود با وزیر صحبت هایی داشتیم. ایشان از ما خواستند که در حوزه های کلان اقتصادی استان کمک کنیم. ما هم اعلام کردیم که تا بحال در هیچ زمینه ای کوتاهی نکرده ایم و از این پس هم کوتاهی نخواهیم کرد.

🔸قادری در پایان گفت: در ادامه حضور در وزارت کشور نشستی را با دکتر جمالی نژاد معاونت عمرانی وزیر کشور داشتیم. با ایشان هم در مورد تامین لوکوموتیو و واگن برای استفاده کامل از خطوط افتتاح شده قطار شهری شیراز و تامین ماشین حمل زباله و آتش نشان برای روستاهای پرجمعیت و شهرهای حوزه انتخابیه داشتیم. ایشان هم اعلام کردند که درخواست ها را منعکس تا وزارتخانه به شما کمک کند.

برچسب‌ها,