📌 تشکلات موازی هزینه‌های دولت را افزایش داده است

دی ۱۷, ۱۴۰۲
70 بازدید

📌 تشکلات موازی هزینه‌های دولت را افزایش داده است

🔰 عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در زمینه هزینه‌های کشور اقدامات جدی را پیش روی خود قرار دهیم، گفت: باید جلوی برخی از تشکلات موازی و هزینه های غیر ضرور دولت گرفته شود.

🔷 به گزارش «نماینده»، جعفر قادری با اشاره به راهکارها در زمینه جلوگیری از ناترازی های بودجه‌ای،گفت: درست است که ما رشد قابل توجه‌ای در زمینه درآمدهای مالیاتی داشته‌ایم و میزان فروش نفتمان هم بهتر شده است اما هزینه‌های جاری ما شدیدا افزایش پیدا کرده است.

🔶 نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس شورای اسلامی گفت: دیگر ما مثل گذشته امکان فروش سهام دولت در واحدهای تولیدی را نداشته و مبحث مولدسازی دارایی‌های دولت هم منابع زیادی را به خود جذب نکرده است.

✳️ قدرت مانور در منابع درآمدی بودجه پائین آمده است

🔷 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه قدرت مانور در منابع درآمدی پائین آمده است، بیان کرد: در شرایط فعلی تنها کاری که می‌توانیم برای تامین منابع بودجه و جلوگیری از ناترازی انجام دهیم یکی این است که بیاییم و تسهیل فضای کسب و کار را رونق دهیم.

✳️ توسعه ظرفیت های اقتصادی کشور مستلزم قدرت مانور بخش خصوصی است

🔶 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: باید اجازه دهیم تا بخش خصوصی مقداری قدرت مانور و تنفس پیدا کرده تا از این طریق بتوانیم ظرفیت های اقتصادی کشور را توسعه دهیم.

✳️ تشکلات موازی هزینه‌های دولت را افزایش داده است

🔷 این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در زمینه هزینه‌های کشور اقدامات جدی را پیش روی خود قرار دهیم، تصریح کرد: باید جلوی برخی از تشکلات موازی و هزینه های غیر ضرور دولت گرفته شود و البته این کار آسانی نیست، با این حال دولت باید در بخشی از حوزه ها به سرعت دست به واگذاری بزند.

🔶 قادری بیان کرد: بسیاری از تشکیلات ما در حال حاضر مشغول کارهای موازی هستند و وجود این تشکیلات نه تنها کمکی به بهبود کارها نمی کند بلکه باعث کند شدن سیستم اداری کشور شده است.

✳️ دکتر جعفر قادرینماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

✔️ارتباط مردمی ایتا، سروش و روبیکا ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderi✔️ارتباط مردمی بله ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderii

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲