📌 شروط و معیارهای نمایندگان برای رای به کابینه چیست؟

مرداد ۲۱, ۱۴۰۳
20 بازدید

🔻 نمایندگان گزارش می‌دهد؛

📌 شروط و معیارهای نمایندگان برای رای به کابینه چیست؟

🔰 با شکل‌گیری دولت چهاردهم نمایندگان مجلس در روزهای اخیر دیدگاه‌های خود را درباره معیارها و شروطی که برای رای اعتماد به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور دارند را شیوه‌های مختلف بیان کرده‌اند.

🔶 به گزارش نمایندگان، با تنفیذ حکم مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور نهم ایران و شکل‌گیری دولت چهاردهم، حالا مجلس شورای اسلامی پس از مراسم تحلیف رئیس جمهور، رای اعتماد به وزرای پیشنهادی را در دستور کار خواهد داشت.

🔶 نمایندگان مجلس در روزهای اخیر کمابیش انتظارات خود را از کابینه معرفی شده از سوی رئیس‌جمهور بیان کرده‌اند؛ داشتن تخصص و تعهد مهمترین کلید‌واژه است که تاکنون از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده است.

🔶 جعفر قادری نماینده شیراز با اشاره به اینکه مجلس با انتخاب‌های سیاسی و افراد بدون سابقه کافی همراهی نخواهد کرد، می گوید: نمایندگان مجلس منتظر هستند لیست نهایی کابینه دولت چهاردهم به عنوان وزیر معرفی شود و سپس تصمیم گیری کنند.

🔶 به گفته وی باید یک تعامل مناسب بین دولت و مجلس برقرار شود و همچنین کسانی که در دولت در رأس امور قرار می‌گیرند از سیاست‌زدگی به دور باشند و کار کارشناسی را در دستور کار خود قرار دهند.
متن کامل خبر 👇 nmna.ir/xbcV

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi
✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲