📌 طرح تأمین مالی تولید ظرفیت‌های متعددی را برای تأمین اعتبار بخش تولید فراهم کرده است

بهمن ۹, ۱۴۰۲
77 بازدید

📌 طرح تأمین مالی تولید ظرفیت‌های متعددی را برای تأمین اعتبار بخش تولید فراهم کرده است/ امیدواریم دولت حداکثر استفاده را از این قانون برای حل مشکل تولیدکنندگان ببرد.

🔰 رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تأمین مالی تولید می‌تواند بسیار موثر باشد زیرا یکی از موضوعات اصلی تأمین اعتبار و نحوه پشتیبانی از آنها در تأمین مالی بود، گفت: امیدواریم دولت از این قانون حداکثر استفاده را برای حل مشکل تولیدکنندگان ببرد.

🔷 به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی پس از پایان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها ضمن تشکر از اعضای کمیسیون جهش تولید و سایر نمایندگان گفت: طرح مالی تولید و زیرساخت‌ها یکی از مهمترین قوانینی بود که در مجلس یازدهم و امروز پس از رفع ایرادات شورای نگهبان تصویب شد.

🔶 وی ادامه داد: این طرح در حوزه تولید می‌تواند بسیار موثر باشد زیرا یکی از موضوعات اصلی تأمین اعتبار و نحوه پشتیبانی از آنها در تأمین مالی بود؛ این طرح ظرفیت‌های بخش خصوصی، بانک‌ها و ظرفیت‌های متعددی را با روش‌های نو فراهم کرده است.

🔷 رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ان‌شاء‌الله این قانون بتواند قانون ماندگار و موثری باشد، افزود: امیدواریم دولت از این قانون حداکثر استفاده را برای حل مشکل تولیدکنندگان ببرد.

🔆 لازم به ذکر است این طرح، یکی از طرح‌های ارائه شده در مجلس یازدهم توسط دکتر جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان است.

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادرینماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

✔️ارتباط مردمی ایتا، سروش و روبیکا ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderi✔️ارتباط مردمی بله ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderii

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲