📌 فاز نخست پروژه انتقال آب دریا به فارس در آستانه بهره‌برداری

مرداد ۱۹, ۱۴۰۳
32 بازدید

 

📌 فاز نخست پروژه انتقال آب دریا به فارس در آستانه بهره‌برداری/ قادری: مشکل کم‌آبی استان به ویژه در شهرستان‌های جنوبی با تهاتر قابل حل است

🔰 نماینده مردم شیراز و زرقان گفت: با احداث ۱۱۰ کیلومتر خط لوله انتقال آب از خلیج فارس، مشکل آب شرب شهرهای بیرم، عمادشهر، فداغ، علامرودشت، چاهورز و خیرگو در جنوب فارس برطرف خواهد شد.

🔶 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، جعفر قادری از پیشرفت قابل توجه پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس خبر داد و اظهار داشت: این پروژه که در راستای رفع مشکل کم‌آبی در مناطق جنوبی استان فارس، به ویژه مناطق محروم جنوبی و شرقی، در حال اجراست، که به زودی فاز نخست این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

🔶 قادری با اشاره به اینکه با تکمیل فاز نخست این پروژه، شهرهای بیرم، عمادشهر، فداغ، علامرودشت، چاهورز و خیرگو که از مشکل کم‌آبی رنج می‌بردند، به شبکه آبرسانی متصل خواهند افزود: با استفاده از خطوط فرعی، امکان آبرسانی به روستاها و حتی برخی شهرهای دورتر از مسیر اصلی نیز فراهم خواهد شد.

🔶 وی گفت: با توجه به اخذ مجوز تهاتر آب، امکان تبادل آب بین مناطق مختلف استان فراهم شده و علاوه بر مناطق جنوبی و شرقی، بخش‌های شمالی و مرکزی استان نیز مانند مردم شهرستان کازرون از این طرح برخوردار می‌شوند.

🔶 قادری یادآور شد: با اجرای کامل این پروژه، مشکل کم‌آبی در استان فارس به طور کامل حل خواهد شد و استان فارس به یکی از استان‌های برخوردار از منابع آبی کافی در کشور تبدیل می‌شود.

#مصاحبه#انتقال_آب_از_خلیج‌فارس_به_استان_فارس

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲