📌 پیگیری تامین اعتبار طرح انتقال آب دریا به فارس

مرداد ۳۱, ۱۴۰۳
20 بازدید

 

📌 پیگیری تامین اعتبار طرح انتقال آب دریا به فارس

🔰 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایرنا در خصوص روند #انتقال_آب_خلیج‌فارس_به_استان_فارس هم گفت: در این زمینه مقرر شد که #پروژه_آب‌شیرین‌کن به شکل جداگانه دنبال شود و مشکل اعتبار اجرای طرح نیز از محل منابع صندوق توسعه ملی، فروش اوراق مشارکت به مردم و همچنین تسهیلات یکی از بانک های عامل از بانک مرکزی رفع شود.

🔶 قادری افزود: در فاز بعدی نیز تلاش خواهد شد که #خط_انتقال_از_پارسیان_به_اوز متصل شود و همزمان نیز با وزارت نیرو برای #تهاتر_آب_با_آب و آب با پساب و همچنین پیش خرید و #خرید_تضمینی_آب توافقاتی داشته باشیم که بتوانیم چارچوب های قانونی را حل کنیم تا روند اجرای طرح شتاب گیرد.

🔶 وی ادامه داد: در کنار پیگیری‌ها برای شتاب بخشی به اجرای طرح انتقال آب خلیج فارس به فارس، کارهایی نیز در زمینه افزایش ظرفیت تامین آب داشته‌ایم که از جمله می توان به دریافت مجوز کمیسیون ماده ۲۳ #خط_انتقال_آب از سد تنگ‌ سرخ‌ بشار به شیراز اشاره کرد که باید به سرعت نسبت به پیدا کردن سرمایه گذار اقدام و با استفاده از منابع دولتی کار آغاز شود.

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲