🔻 اولین نشست شورای راهبری مدیریت پیشرفت پایدار شهر شیراز

تیر ۲۸, ۱۴۰۳
29 بازدید

 

🔻 اولین نشست شورای راهبری مدیریت پیشرفت پایدار شهر شیراز

📌 نماینده شیراز: تسهیل و رفع موانع اجرایی با هم‌اندیشی و هم‌افزایی بین بخشی محقق می‌شود

🔰 اولین نشست شورای راهبری مدیریت پیشرفت پایدار شهر شیراز با هدف هم‌اندیشی، هم‌افزایی و افزایش همکاری‌های چندجانبه نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهری و استانی برگزار شد.

🔶 به گزارش خبرنگار مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در شیراز؛ اولین نشست شورای راهبری مدیریت پیشرفت پایدار شهر شیراز با هدف هم‌اندیشی، هم‌افزایی و افزایش همکاری‌های چندجانبه نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهری و استانی به منظور تسریع و رفع موانع اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های مصوب محدوده و حریم شهر شیراز در کلیه حوزه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی، اجتماعی و مدیریت شهری برگزار شد.

🔶 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: این شورای راهبری باید از مدت‌ها قبل تشکیل می‌شد تا ما بتوانیم در بررسی موضوع‌های کلان و کلی شهری جهت‌گیری‌ها و سمت‌وسوهایی را با همفکری و هم‌افزایی هم داشته باشیم و از ظرفیت نهادها و دستگاه‌های اجرایی بهره ببریم؛ چراکه نه شهرداری و نه هیچ دستگاه اجرایی به تنهایی نمی‌تواند مسائل و موضوع‌های شهر را حل و راهبری کند.

🔶 جعفر قادری افزود: مسائل شهر از کلیت مسائل کلان استان جدا نیست به طوری که ۴۰ درصد جمعیت استان در شهر شیراز سکونت دارد بنابراین شهرداری به تنهایی موفق به امور و مسائل کلان شهری نیست.

🔶 وی بیان کرد: باید با همکاری و هماهنگی بین‌ بخشی در کنار شهرداری و شورا مسائل را مدیریت و در صدد رفع امور برآییم، پس هر نهاد اجرایی باید به تناسب اختیارات و اقتدارات حوزه استحفاظی در سطح استانی و ملی برای تسهیل و گشایش امور اقدام کند.

🔶 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی درخصوص افق شورای رهبردی نیز گفت: فلسفه وجودی شورا برای مدیریت کلان‌شهر شیراز ضرورت دارد و سرعت اتخاذ تصمیم و گره‌گشایی مسائل و موضوعات کلیدی شهر را شتاب می بخشد.

#قادری#شیراز

لینک خبر 👇 https://iranmbc.ir/?p=89072

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲