اختصاص زمین به مرکز تحقیقات و فناوری های انرژی وابسته به سازمان انرژی اتمی

شهریور ۱۹, ۱۴۰۲
101 بازدید

📌خبر خوش نماینده شیراز
اختصاص زمین به مرکز تحقیقات و فناوری های انرژی وابسته به سازمان انرژی اتمی

✍️در جلسه ای که با حضور دکتر جعفر قادری، فرخزاده معاون استاندار، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز و حاج آقاموسوی مدیر کل اوقاف استان فارس و تعدادی از مدیران دانشگاه شیراز و اوقاف فارس برگزار شد، واگذاری زمین به مرکز تحقیقات و فن آوری های انرژی وابسته به سازمان انرژی اتمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

🔸 نایب رئیس اول کمیسیون جهش تولید گفت: با پیگیری و جلسات متعددی که با سازمان انرژی اتمی داشتیم قرار شد این مرکز که مهمترین هدف آن تربیت نیروی های متخصص در جنوب کشور است و سابقه ایجاد آن به سال ۱۳۵۲ برمیگردد در شیراز احداث شود.

🔹 قادری خاطر نشان کرد که این مرکز آموزشی است و باید هر چه سریعتر طرح آن به تهران ارسال تا بتوانیم برای آن کد و ردیف بودجه ای بگیریم. این طرح در جدول ۲۰ قانون بودجه سالجاری قرار گرفته است تاکید کرد که باید در اسرع وقت کلنگ این مرکز را به زمین بزنیم تا عقب افتادگی خود را نسبت به استانهای مشابه جبران کنیم.

🔸نماینده مردم شیراز و زرقان در بین مدیران دانشگاه شیراز و اوقاف اضافه کرده که باید به دنبال تاسیس دهکده فن آوری کشاورزی و نیز مرکز تحقیقات هسته ای کشاورزی در کنار مرکز تحقیقات و فناوریهای انرژی باشیم تا در حوزه کشاورزی در استان فارس یک حرکت اساسی را شاهد باشیم. در ادامه این جلسه روند واگذاری زمین و انجام روال اداری ان مرور و برای تسریع در واگذاری زمین تصمیماتی گرفته شد.