اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی برای مشارکت و یا ارائه تسهیلات به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و کلیدی استان

فروردین ۳۱, ۱۴۰۲
78 بازدید

📌قادری نماینده شیراز و زرقان: اعلام آمادگی صندوق توسعه ملی برای مشارکت و یا ارائه تسهیلات به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و کلیدی استان / غضنفری به شیراز می آید
✍️در جلسه ای با حضور آقایان دکتر قادری و عزیزی نمایندگان شیراز و زرقان با دکتر غضنفری مدیرعامل صندوق توسعه ملی و یکی از مدیران این صندوق و سرمایه گذار بخش خودروسازی و فولاد فارس برگزار شد، چگونگی مشارکت صندوق و یا ارائه تسهیلات صندوق به راه اندازی خط رنگ و بدنه خودرو در استان و نیز تسهیلات و یا مشارکت صندوق در تولید واحد آهن اسفنجی در یکی از شهرستانهای استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
🔹در این جلسه توضیحات لازم توسط نمایندگان شیراز و زرقان و سرمایه گذار ارائه شد. نمایندگان با اعلام اینکه راه اندازی خط رنگ و بدنه توسط این خودروساز مشکل دو واحد خودروسازی دیگر استان را هم حل میکند از ایشان درخواست کردند به این واحد کمک و برای بازدید از طرحهای اولویت دار به استان سفر کنند.
🔸قادری گفت: در ادامه این جلسه دکتر غضنفری با اعلام آمادگی صندوق برای مشارکت و یا ارائه تسهیلات به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و کلیدی استان، برای سفر به شیراز و بازدید از بعضی از طرح های کلیدی و موثر استان اعلام آمادگی کردند.

 

 

برچسب‌ها, , , ,