باید برای خرید تجهیزات آتش نشانی همه دستگاه ها همکاری کنند

مرداد ۲۴, ۱۴۰۲
54 بازدید

🔻 قادری از سازمان آتش نشانی شیراز بازدید کرد؛

📌 باید برای خرید تجهیزات آتش نشانی همه دستگاه ها همکاری کنند

🔰 در بازدید نماینده شیراز از تجهیزات سازمان آتش نشانی این شهر بر ضرورت همکاری دستگاه ها برای خرید تجهیزات آتش نشانی تاکید شد.

🔹 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جعفر قادری از تجهیزات و ساختمان مرکزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بازدید و گزارش هایی از عملکرد این سازمان دریافت کرد.

🔸 در این بازدید و دریافت گزارش، ساخت ایستگاه‌های جدید و وضعیت ایستگاه‌های درحال احداث و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی، مورد بررسی قرار گرفت. هادی‌عید‌ی‌پور رئیس سازمان آتش نشانی شیراز بیان کرد که بخش اعظم بودجهی سازمان آتش‌نشانی مختص خرید ماشین‌آلات و نوسازی ناوگان آتش‌نشانی ا‌ست، اما در این زمینه مشکلات و موانعی وجود دارد از این رو در این باره گزارشی به نماینده مجلس ارائه شد.

🔹 عید‌ی‌پور عنوان کرد: تجهیزات آتش‌نشانی و ماشین‌آلات مورد نیاز سازمان، به طور عمده وارداتی‌ است و خریداری آن نیازمند همکاری همه‌جانبه‌ی دستگاه‌های مسئول است.

🔸 وی هم‌چنین در خصوص خرید‌ نردبان آتش‌نشانی که یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانان است، گفت: قرارداد خرید خودرو_نردبان ۵۶ متری که با حمایت شهردار و همکاری شورای اسلامی شهر شیراز امضا شده و با پرداخت مرحله اول خرید آن کلید خورده و نهایتا تا یک سال آینده به ناوگان آتش‌نشانی افزوده خواهد شد.

🔹 وظایف سازمان آتش نشانی در بند ۱۴ ماده‌۵۵ قانون شهرداری‌ها با رویکرد ایمنی ساختمان ها و نیز فرایند جذب ۲۷۰ نیرو برای استخدام در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مراحل انجام این کار، از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز و جعفر قادری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

🔸 در ادامه قادری از مرکز فرماندهی و ارتباطات سازمان آتش نشانی(۱۲۵) بازدید و از زیرساخت‌ها و نحوه‌ی انجام کار در این مرکز دیدن کرد و از طریق نرم‌افزارهای موجود، فرایندها را رصد و نظرات خود را جهت ارتقای زیرساخت‌های این مرکز انتقال دادند.