حضور نماینده شیراز و زرقان در میان اهالی بخش سیاخ دارنگون

شهریور ۱۱, ۱۴۰۲
67 بازدید

✍️جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری بخش سیاخ دارنگون حضور یافت و گفت: باید به دنبال افزایش طرح هادی روستاها باشیم تا ظرفیت روستاها گسترش و خدمات متنوعی به اهالی ارایه شود.

🔸در این جلسه نماینده های ادارات ورزش و جوانان، بهداشت، آبفا، برق، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، سپاه، جهاد، تعاونی روستایی و رییس اداره راه شیراز حضور داشتند و هر کدام گزارشی از خدمات حوزه کاری خود را ارایه و نسبت به کاستی و کمبودهای بخش مواردی را درخواست کردند. تعریض جاده سیاخ دارنگون، احداث پست برق برای حل مشکل افت ولتاژ ارژن و سیاخ دارنگون، حفر سه حلقه چاه و احداث مخزن آب، نیمه کاره رها شدن مدرسه شهید بهشتی، نوسازی دو مدرسه عشایری، احداث زمین چمن مصنوعی، شبانه روزی شدن درمانگاه و… از مهمترین درخواست‌ها و دغدغه های اهالی بخش سیاخ دارنگون بود.

🔹 قادری برای حل برخی مشکلات بخش، تماس های تلفنی با مسئولان مربوطه داشت و برای حل برخی از مشکلات از بخشدار خواست تا با نامه نگاری با ایشان موضوع در سطح استان و وزارت خانه ها پیگیری شود. ایشان با تشکر از جدیت بخشدار و مسئولین محلی قول حل مشکلات را داد.

🔸عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس در پایان جلسه، انتصاب شهبازی به عنوان بخشدار جدید را به فال نیک گرفت و گفت عمر مسولیت کوتاه است و فرصت خدمت کردن را از دست ندهید، تا منشا خیر و برکت در منطقه باشید و دغدغه های مردم را جدی بگیرید تا زندگی در روستا ها شیرین شود.

📎نایب رییس اول کمیسیون جهش تولید پس از جلسه با مسیولین در بین شهروندان حضور یافت و پیگیر مشکلات آنها شد و سپس از زمین های کشاورزی و خسارتهای وارده به کشاورزان، محل احداث گلخانه و طرح تعریض محور سیاخ دارنگون بازدید کرد.