پیچ و خم افتتاح آزادراه اصفهان -شیراز/ گام آخر لنگ اعتبار است

تیر ۲۵, ۱۴۰۲
61 بازدید

📌 پیچ و خم افتتاح آزادراه اصفهان -شیراز/ گام آخر لنگ اعتبار است

🔰 قفل احداث آزاد راه شیراز به اصفهان پس از ۱۱ سال شهریور ماه سال جاری باز می شود و بخشی از کریدور شمال به جنوب عملیاتی خواهد شد.

📌نماینده مردم شیراز و زرقان در گفتگو با مهر : آزاد راه شیراز اصفهان باید در سه مرحله به افتتاح برسد.

🔷 جعفر قادری تاکید کرد: قطعه هفت آزاد راه باید زمانی به بهره برداری کامل برسد که مشکل خروجی شهر شیراز در «گویم» برطرف شده باشد از این رو برای افتتاح کامل این قطعه نیاز است زمان بیشتری در نظر گرفته شود.

🔶 اگر ورودی و خروجی شهر شیراز ساماندهی شود می‌توان با ترک تشریفات قطعه هشت آزاد راه را نیز عملیاتی کرد تا سه مسیر ورودی به آزاد راه شیراز – اصفهان در کلان شهر شیراز وجود داشته باشد

🔷 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در فاز نخست بهره برداری قطعات یک تا شش آزاد راه باید انجام شود.

🔶 وی افزود: در مرحله دوم باید ۹ کیلومتر از قطعه هفت بهره برداری شود و در مرحله آخر نیز چهار کیلومتر پایانی قطعه هفت که تکمیل کننده این قطعه بوده به بهره برداری برسد.

🔷 قادری تاکید کرد: اگر ورودی و خروجی شهر شیراز ساماندهی شود می‌توان با ترک تشریفات قطعه هشت آزاد راه را نیز عملیاتی کرد تا سه مسیر ورودی به آزاد راه شیراز – اصفهان در کلان شهر شیراز وجود داشته باشد.

🔶 به گفته وی اگر عملیات اجرایی قطعه هشت آزاد راه آغاز شود می‌توان از بزرگراه «حسینی الهاشمی» شیراز به صورت مستقیم وارد آزاد راه شد.

برچسب‌ها, , ,