پیگیری رشد تولید در اولین هفته کاری سال ۱۴۰۲

فروردین ۱۶, ۱۴۰۲
194 بازدید

پیگیری رشد تولید در اولین هفته کاری سال ۱۴۰۲

✍️در اولین هفته کاری سال ۱۴۰۲ در جریان بازدید دکتر قادری نماینده شیراز و زرقان از یک واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز از خط ریخته گری و تولید قطعات آلومینیومی و نیز مینی تراکتور طراحی شده توسط این واحد تولیدی بازدید کرد.
در ادامه این بازدید دکتر قادری ضمن تماس با مسئولین دستگاههای اجرایی مختلف برای حل مشکل تولید انبوه مینی تراکتور طراحی شده و فعال کردن خط ریخته گری و تولید قطعات این واحد رایزنی و برای حل مشکل سرمایه در گردش این واحد از آنها قول مساعدت و همکاری گرفت.
نایب رئیس کمیسیون اول جهش تولید ضمن ارتباط دادن سرمایه گذار تراکتورسازی شیراز در بخش ارژن با این واحد تولیدی از طرفین برای یک کار مشترک و استفاده از پلتفرم طراحی شده برای تولید انبوه مینی تراکتور در فارس دعوت به تعامل و همکاری کرد.
در ادامه بازدید، این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ضمن حضور در محل جاده پلیس راه پل فسا به منطقه ویژه اقتصادی و تماس با پیمانکار تعریض این مسیر در جریان جزییات برنامه کاری پیمانکار برای تکمیل آن قرار گرفت و برای حل مشکل مالی مسیر بر اساس صورتجلسه انجام شده در دفتر ایشان به پیمانکار قول تامین کامل مالی این مسیر را داد.
براساس صورتجلسه تنظیمی کل منابع مورد نیاز از محل واحدهای ذینفع از این مسیر تامین خواهد شد.
در پایان این بازدیدها عضو شورای اقتصاد با حضور در غرفه های برپاشده در محل ورزشگاه حافظیه و نیز حضور در محوطه حافظیه و عرض خداقوت و خسته نباشید به دست اندرکاران میزبان سفرهای نوروزی، در جریان خدمات رسانی به گردشگران و مسافرین نوروزی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها, ,