پیگیری مجدد نماینده شیراز و زرقان از کمبود نان در نانوایی‌ها

خرداد ۱۴, ۱۴۰۲
59 بازدید

📌پیگیری مجدد نماینده شیراز و زرقان از کمبود نان در نانوایی‌ها

✍️به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیگیری‌هایی که برای حل مشکلات صف‌های طولانی و تعطیلی بعضی از نانوایی‌ها در فارس بود طی تماسی با جلال، مدیر طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها مشکلات نانوایی‌ها و مردم را به اطلاع وی رساند.

🔹قادری بیان کرد: مدیر طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها توضیح داد که من مشکلات نانوایی‌ها را قبول دارم و با توجه به این‌که از سال ۱۴۰۰ به بعد دریافتی نانوایی‌ها اضافه نشده است، در تلاش هستیم که دریافتی نانوایی‌ها را از محل کمک‌های دولتی و یا از محل اصلاح قیمت نان جبران کنیم. نکته دیگر اینکه بنا را براین گذاشته‌ایم که به شورای آرد و نان شهرستان‌ها و استان‌ها اختیار بدهیم در مواردی که چند نانوایی کنار هم با کاهش سهمیه مواجه شده باشند بتوانند سهمیه نانوایی ها را افزایش دهند.

🔸نماینده شیراز و زرقان با اشاره به مطلب مورد توجه مدیر طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها گفت: به نانوایی‌ها اجازه داده می‌شود در کنار فروش نان، اقدام به فروش محصولات مشابه کنند تا بخشی از هزینه‌های نانوایی‌ها جبران شود.

🔹قادری در ادامه با بیان اینکه جلال با افزایش تعداد نانوایی‌های آزادپز موافق بود، گفت: ظاهراً یک برنامه کاربردی در دست طراحی دارند که بتوانند عملکرد نانوایی‌ها را بوسیله مردم ارزیابی و میزان پرداختی به نانوایی‌ها را متناسب با میزان رضایت مردم تعیین کنند.

🔸قادری افزود: بنده ضمن تایید این موارد بر تسریع در انجام آن‌ها تاکید کردم و به وی اعلام کردم، تلاش کنید تا صنف خباز هم ناراضی نباشند و نان را به بهترین کیفیت پخت کنند.

برچسب‌ها,