گله از بخشداری ارژن، شورا و شهرداری خانه زنیان در تعیین تکلیف زمین بیمارستان ۶۴ تختخوابی ارژن

اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۲
170 بازدید

📌 گله از بخشداری ارژن، شورا و شهرداری خانه زنیان در تعیین تکلیف زمین بیمارستان ۶۴ تختخوابی ارژن

✍️دکتر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع دهیاران و اعضای شورای اسلانی بخش ارژن، بخشدار، مسئولین بخش و تعدادی از مدیران شهرستان شیراز در محل بخشداری به بیان کارها و فعالیت‌های انجام شده در فاصله دیدار قبلی و این دیدار پرداخت و به سوالات حاضرین پاسخ داد.

🔹جعفر قادری در این جلسه بیان داشت: پیگیر تکمیل عملیات گازرسانی در دهستان قره چمن و تعدادی از روستاهای باقیمانده بخش هستیم. مجوز برگزاری مناقصه گرفته شده و مشکل صدور مجوز راهداری نیز با حضور دو مدیرکل مربوطه در اوایل هفته آینده حل خواهد شد.

🔸نایب رئیس اول کمیسیون جهش تولید افزود: برای اصلاح ارتباط سیار روستاها و کارگذاری فیبر نوری در این بخش مصوبه وزیر را گرفته ام و به زودی عملیات تکمیل فیبر نوری کوهمره سرخی شروع خواهد شد.

🔹قادری در همین رابطه به راه اندازی تعدادی از دکل های مخابراتی در بخش اشاره کرد و اعلام کرد که دکل‌های مرادآباد، مسقان و همت آباد هم بزودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

🔸در ادامه این نشست پیگیری هایی که توسط این نماینده شیراز و زرقان برای حل مشکل بهسازی جاده کوهمره سرخی انجام شده و تعریض قطعه اول آن توسط پیمانکار در دست اقدام است بیان شد.

🔹قادری به اقداماتی که برای روکش آسفالت جاده قلات به سمت خانه زنیان از محل کمک های وزارت نفت، بهسازی مسیرهای روستایی و گنجاندن مسیر چهل چشمه، زنگنه، مرادآباد و ممسنی در جدول ۲۰ بودجه سال‌جاری داشته اشاره کرد.

🔸این نماینده عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به دریافت مجوز بیمارستان ۶۴ تختخوابی ارژن از کندی روند تامین زمین این بیمارستان از بخشداری و شورا و شهرداری گله کرد.

🔹قادری در پایان جلسه پیگیری هایی که جهت حل مشکلات مردم با اوقاف، تکمیل طرحهای تامین آب روستاها، طرح مقابله با شوری آب رودخانه کوهمره و حل مشکلات بهداشتی و درمانی بخش ارژن انجام داده است را مطرح کرد.

🔸این عضو شورای اقتصاد در ادامه حضور در بخش، از درمانگاه مرکز بخش بازدید کرد و ضمن تماس تلفنی برای توسعه این درمانگاه و تامین یک دستگاه آمبولانس از مسئولین استانی و ملی قول مساعدت برای توسعه درمانگاه و واگذاری آمبولانس گرفت.

🔹ایشان در پایان بازدید از بخش ارژن با حضور در محل تعریض و بهسازی ۷ کیلومتر اول جاده کوهمره سرخی با نماینده شرکت پیمانکار به گفتگو پرداخت و برای حل مشکل سوخت و دیگر مشکلات پیمانکار قول مساعد داد.

برچسب‌ها, , , ,