✍️ پیام تقدیر دکتر جعفر قادری منتخب دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان

اسفند ۱۴, ۱۴۰۲
72 بازدید

 

✍️ پیام تقدیر دکتر جعفر قادری منتخب دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان

🔶 بسم الله الرحمن الرحیمبرگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را به مقام معظم رهبری (مدظله)، مردم شریف ایران اسلامی، استان فارس و حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تبریک عرض می نمایم. از مقام معظم رهبری (مدظله) و تمام دست‌اندرکاران و عوامل و هیأت های نظارت، اجرایی و نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مسئولینی که در برگزاری باشکوه انتخابات مشارکت داشتند و تمام مردمی که پای صندوق رأی آمدند و در ایام تبلیغات انتخاباتی به منظور شناخت نامزدهای اصلح تلاش کردند از هر فرصت و امکانی استفاده کنند، تشکر می‌کنم.

🔷 جا دارد از رای‌دهندگانی که برای چهارمین بار توفیق خدمت در مجلس شورای اسلامی و حوزه انتخابیه را نصیب اینجانب کردند و همینطور تمام نامزدهایی که در این دوره به گرم شدن فضای انتخابات کمک کردند و رای دهندگانی که به تشخیص خود به سایر نامزدها رای دادند تقدیر و تشکر نمایم. عزیزانی که رأی آوردند یا نیاوردند، همه در جهت حفظ و اعتلای سربلندی کشور گام برداشتند و نزد خداوند متعال مأجور می باشند.

🔶 مسئولیت و وظیفه نمایندگان در دوره دوازدهم نسبت به گذشته سنگین‌تر است زیرا مشکلات و تنگناهایی که در این دوره وجود دارد وظیفه منتخبین دوازدهم را سنگین‌تر می‌کند و نیاز است نمایندگان مردم به صورت جدی‌تر نسبت به رفع موانع اجرایی و قانونی تلاش کرده و تعامل و ارتباط مناسبی با دولت برقرار تا این مشکلات سریعتر برطرف گردد. نیاز است تا مجلس ابزارهای نظارتی را به منظور وادارسازی بخشی از بدنه اجرایی که در اجرای قوانین تعلل می‌کند را بکار گرفته و با پر کردن خلأهای قانونی یا رفع مغایرت‌های قانونی به حل مشکلات جامعه کمک نماید.

🔷 شرایط بسیار دشواری پیش روی مجلس است و باید همه، چه کسانی که رأی آورده اند و چه کسانی که رأی نیاورده اند دست به دست هم بدهند تا ان‌شاءالله شاهد رشد شاخص‌ها و بهبود وضعیت مردم در جامعه باشیم و تلاش همه باید بر این باشد تا مشکلات کشور برطرف گردد.

✴️ جعفر قادرینماینده مردم شریف شیراز و زرقان در ادوار هشتم، نهم و یازدهم و منتخب دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی

🔰https://takl.ink/drjghaderi

 

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir