✳️ دکتر قادری در اولین روز کاری سال ۱۴۰۳ به کارکنان خدوم آموزش و پرورش و معاونت‌های مختلف شهرداری سرکشی کردند

فروردین ۵, ۱۴۰۳
40 بازدید

 

✳️ دکتر قادری در اولین روز کاری سال ۱۴۰۳ به کارکنان خدوم آموزش و پرورش و معاونت‌های مختلف شهرداری سرکشی کردند و پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان اداری-استخدامی، پیگیر گرفتن مجوز جذب نیروی آتش‌نشانی شدند.

✍️ قادری در این باره در ویراستی نوشت:

✴️ در اولین روز از بازگشایی فعالیت‌های اداری که برای عرض خداقوت و خسته نباشید فعالیت‌های نوروزی به کارکنان خدوم شهرداری و #آموزش_و_پرورش به معاونت حمل‌ونقل و #مرکز_کنترل_ترافیک، #سازمان_آتش‌نشانی و #سازمان_فرهنگی_هنری_شهرداری_شیراز و سایت اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز سرکشی داشتم، رئیس سازمان آتش‌نشانی برای جذب نیروی رسمی، پیگیر صدور مجوز #سازمان_امور_اداری_و_استخدامی بودند.

از ریاست سازمان امور اداری و استخدامی و معاونین ذیربط این سازمان و معاون وزیر کشور و رئیس #سازمان_شهرداری‌ها_و_دهیاری‌های_کشور انتظار دارم که پیرو پیگیری‌های قبلی اواخر سال گذشته شهردار شیراز، اینجانب و… به شهرداری شیراز هم مثل شهرداری اصفهان مجوز جذب نیروی رسمی از بین پرسنل موجود و یا داوطلبان جدید را صادر نمایند.

آتش‌نشانی در همه مناسبت‌ها اعم از عزا، شادی و حوادث طبیعی در حال آماده‌باش و آماده خدمت است و نیاز به جذب پرسنل کافی رسمی برای خدمت‌رسانی در حد انتظار دارد.
🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲