📌نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی: بخش کنترل ترافیک به بخش خصوصی واگذار شود

فروردین ۶, ۱۴۰۳
51 بازدید

 

 

📌نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:بخش کنترل ترافیک به بخش خصوصی واگذار شود

✍️نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی یکی از تأکیدهای مجلس را واگذاری بخش قابل توجهی از ساختار کنترل ترافیک به بخش خصوصی عنوان کرد.

🔸به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز مدیریت کنترل ترافیک شیراز، با تأکید بر لزوم توسعه سامانه‌های هوشمند در مدیریت شهری، گفت: در شهرهای توسعه‌یافته وجود سامانه‌های هوشمند نظارتی باعث کاهش حضور فیزیکی پلیس برای نظم‌بخشی به شهر شده است.

🔹وی با تأکید بر ضرورت جذب مشارکت‌های بخش خصوصی در زمینه اجرای سامانه‌های هوشمند ترافیکی، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تأکید دارد بخشی قابل توجهی از ساختار کنترل ترافیک به بخش خصوصی واگذار و بازگشت سرمایه آن از محل وصول درآمد جرائم رانندگی تضمین شود.

🔸قادری توسعه زیرساخت‌های ترافیکی از جمله توسعه حمل و نقل عمومی از طریق مترو و اتوبوس را از ضرورت‌های مهم کلان‌شهرها در راستای تسهیل ترافیک دانست و گفت: مجلس در اعتبارات هر سال به بخش حمل و نقل عمومی در کلان‌شهر از طریق پرداخت یارانه و کمک‌های بلاعوض توجه ویژه دارد، پس مدیریت شهری هم باید با جذب این اعتبارات زمینه را برای توسعه حمل و نقل عمومی فراهم کند.

🔹در این بازدید، منتخب مردم شیراز در مجلس دوازدهم از تلاش‌های شهرداری شیراز در زمینه توسعه سامانه‌های هوشمند نظارت بر ترافیک و کاهش تصادف‌های رانندگی در این کلان‌شهر قدردانی کرد.

ادامه درhttps://shiraze.ir/fa/news/163188/

#شیرازه

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️
🆔 @dr_jafar_ghaderi

گروه نماینده مردم شیراز و زرقان در بله📎ble.ir/join/MDAzMWEzMT

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

✔️ارتباط مردمی ایتا، سروش و روبیکا ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderi✔️ارتباط مردمی بله ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderii

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲