📌 اختصاص اعتبار برای رفع مشکلات آنتن‌دهی و اینترنت برخی از روستاهای شیراز و زرقان

دی ۱۵, ۱۴۰۲
47 بازدید

📌 اختصاص اعتبار برای رفع مشکلات آنتن‌دهی و اینترنت برخی از روستاهای شیراز و زرقان

🔰 نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: پیگیری‌هایی برای تقویت یا احداث سایت در روستاهای کدیان و آب‌پرده بخش مرکزی و روستاهای بیدقطار و مختار آباد بخش ارژن شهرستان شیراز به منظور رفع مشکل ارتباطات صورت گرفت که وزیر ارتباطات نیز موافقت لازم را در این باره اعلام کردند.

🔷 جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده منابع لازم برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه خط‌آهن یزد-اقلید با دستور رئیس جمهور تا پایان سال جاری اختصاص یافت که از اقدام ریاست جمهوری نهایت قدردانی را داریم. بهره‌برداری از این پروژه به بهانه اینکه در دولت قبل ناقص افتتاح شده نباید به تاخیر بیفتد. تاخیر در بهره‌برداری به ضرر همه است.

🔶 وی افزود: پیگیری‌هایی نیز برای تامین مالی پروژه تعریض جاده‌های روستایی قلات-کدیان و خان‌زنیان صورت گرفته بود که خوشبختانه وزیر راه و شهرسازی موافقت لازم را برای تعریض محور مذکور اعلام کردند و امیدواریم این اقدام هرچه سریعتر انجام شود.

🔷 این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین پیگیری‌هایی برای تقویت یا احداث سایت در روستاهای کدیان و آب‌پرده بخش مرکزی و روستاهای بیدقطار و مختار آباد بخش ارژن شهرستان شیراز به منظور رفع مشکل ارتباطات صورت گرفت که وزیر ارتباطات نیز موافقت لازم را در این باره اعلام کردند.

✳️ دکتر جعفر قادرینماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

✔️ارتباط مردمی ایتا، سروش و روبیکا ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderi✔️ارتباط مردمی بله ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderii

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲