📌 عملیات اجرایی نخستین پروژه درمانی شهر بین المللی سلامت شیراز آغاز شد

بهمن ۶, ۱۴۰۲
63 بازدید

📌 عملیات اجرایی نخستین پروژه درمانی شهر بین المللی سلامت شیراز آغاز شد.

🔰 همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع)، آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان صنعت نفت، ۵ بهمن با حضور استاندار فارس و جمعی از مسئولان ارشد استان در محل شهر بین‌المللی سلامت شیراز برگزار شد.

🔶 جعفر قادری، نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این آیین از شهر بین‌المللی سلامت شیراز به عنوان موتور محرکه رشد و توسعه استان یاد کرد و گفت: با توجه به توان و ظرفیت پزشکی موجود در استان فارس و پتانسیل وزارت نفت همکاری دوجانبه این دو مجموعه موجب توسعه زیرساخت‌های بهداشتی درمانی در فارس شده است. 

🔷 به گزارش ایسنا، ایده ساخت شهر بین‌المللی سلامت در شیراز در سفر هیئت دولت دهم به فارس مطرح و مصوب شد، اما تحقق این ایده مهم، همواره با فراز و فرودهای بسیاری همراه شد تا آغاز فعالیت دولت سیزدهم، عزمی راسخ برای به سرانجام رساندن این ابرپرژه زیربنایی مهم بکار گرفته شد و عملیات اجرایی توسعه زیر ساخت‌های نخستین فاز این پروژه سلامت محور که نقش ارزنده‌ای در رونق اقتصادی و گسترش زیرساخت‌های درمانی این استان و جنوب کشور خواهد داشت، آغاز شد.

🔶 ابر پروژه شهر بین المللی سلامت شیراز در زمینی به مساحت بالغ بر ۱۰۰۰ هکتار و با امکاناتی همانند بیمارستان، کلینیک‌های تخصصی، مراکز جراحی، مراکز توان‌بخشی، آب درمانی و مراکز رفاهی و فرهنگی در ۲۱ کیلومتری اراضی شمال غربی شیراز و در جنوب جاده شیراز به سپیدان واقع شده است.
منبع خبر: ایسنا

✳️ دکتر جعفر قادرینماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

✔️ارتباط مردمی ایتا، سروش و روبیکا ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderi✔️ارتباط مردمی بله ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderii

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲