📸 دیدار و گفتگوی جعفر قادری نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با شهروندان و نمازگزاران مسجد الرسول(ص)

فروردین ۱۲, ۱۴۰۳
47 بازدید

 

 

📸 دیدار و گفتگوی جعفر قادری نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با شهروندان و نمازگزاران مسجد الرسول(ص)

📌 مالیات باید متناسب با عملکرد باشد و نباید جلوی پیشرفت و تولید را بگیرد

🔷 در جلسه پرسش‌و‌پاسخ که بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حدائق در مسجد الرسول(ص) برگزار شد، قادری پس از ارائه گزارشی از عملکرد خود، به قانون‌های تاثیرگذار که در مرحله تأیید شورای نگهبان است اشاره کرد و به عنوان نمونه از قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها و قانون صندوق‌پروژه نام برد که با اجرایی شدن این قانون‌ها، اعتبار پروژه‌های مهم در کشور تأمین خواهد شد.

🔶 وی در ادامه از خط انتقال آب از دریا به فارس سخن گفت که مشکل کم‌آبی استان را برطرف می‌کند و از پساب آن بسیاری از صنایع که نیاز به آب دارند احداث و رونق ایجاد خواهد شد.

🔷 در ادامه جلسه پرسش‌و‌پاسخ سوالات متنوعی از نماینده مردم پرسیده شد که یکی از سوالات درباره افزایش مالیات بود. قادری در پاسخ به این سوال گفت مالیات باید متناسب با عملکرد باشد و نباید جلوی پیشرفت و تولید را بگیرد، افزایش مالیات نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد و باید سنجیده و متناسب با عملکرد باشد.

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️
🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲