زرقان شهرستان آرام و مناسب جهت سرمایه گذاری با ظرفیت های فراوان

مرداد ۳۱, ۱۴۰۲
165 بازدید

📌زرقان شهرستان آرام و مناسب جهت سرمایه گذاری با ظرفیت های فراوان

✍️جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در جلسه شورای اداری و تکریم و معارفه امام جمعه سابق و فعلی شهرستان زرقان گفت: حضور پر خیر و برکت حجت السلام والمسلمین رئیسی زاده امام جمعه جدید شهر زرقان را به فال نیک می‌گیریم. نماز جمعه و امام جمعه منشاء خیرات و برکات زیادی است و توقع داریم ائمه جمعه علاوه بر ورود به موضوعات مذهبی به مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و معیشتی مردم هم ورود کنند که خود باعث دلگرمی و رضایتمندی بین شهروندان می شود.

🔸نایب رییس اول کمیسیون جهش تولید همچنین تاکید کرد: زرقان باید از همجواری با شیراز استفاده کند و زمینه ساز حضور سرمایه گذاری دولتی و غیر دولتی باشد و با توجه به صنعتی بودن منطقه می‌توان اقتصاد منطقه را حرکت داد.

🔹قادری ادامه داد: توسعه زرقان نه تنها مشکل اشتغال شهرستان زرقان را حل می کند، بلکه برخی از مشکلات اشتغال استان را تا حدی برطرف خواهد کرد. به دنبال سرریز شدن پروژه های سرمایه گذاری از شیراز زرقان باشیم.

🔸این عضو شورای اقتصاد افزود: باید دنبال احداث شهرکهای صنعتی در لپویی، رحمت آباد و بند امیر باشیم و در این مناطق هم باید چرخ اقتصاد را به حرکت درآورد.

🔹عضو کمیسیون برنامه و بودجه به آرامش فضای شهرستان اشاره کرد و خواستار ادامه این آرامش و حل مشکلات با بزرگ منشی و نبردن شهرستان به حاشیه شد. ایشان توجه به موضوعات کلان را مهمترین درخواست های اهالی زرقان از امام جمعه جدید دانست.

🔸جعفر قادری از تلاش و زحمات چند ساله حجت السلام و المسلمین ربانی شیرازی امام جمعه سابق تشکر و قدردانی، و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و گفت، آرامش و هم دلی که هم اکنون در زرقان شاهد هستیم، بخشی از آن حاصل تلاش های شبانه روزی ایشان است.