پیگیری مشکلات شرکت کارخانجات مخابرات ایران (ITMC)

خرداد ۱۴, ۱۴۰۲
78 بازدید

📌پیگیری مشکلات شرکت کارخانجات مخابرات ایران (ITMC)

✍️در جلسه ای که با حضور دکتر قادری و مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابرات ایران در محل این شرکت برگزار شد، موضوع تسریع در خرید سهام این شرکت در کارخانه ایران‌خودرو فارس مورد مشورت و پیگیری قرار گرفت.

🔸در این نشست، در ابتدا مدیرعامل شرکت گزارشی از آخرین وضعیت قراردادهای شرکت و توافق خود با شرکت ایران‌خودرو کشور را به اطلاع دکتر قادری رساندند و اعلام داشتند که شرکت در اخذ قرارداد با اپراتورهای تلفن همراه موفقیتهای خوبی داشته است و نیاز هست که در اسرع وقت سالن‌های فعال نشده برای اجرای قراردادهای خود را فعال نماید.

🔹نایب رئیس اول کمیسیون جهش تولید با اطلاع از آخرین وضعیت توافق این شرکت با ایران‌خودرو کشور، در تماسهایی که با مدیران این شرکت داشتند بر ضرورت تسریع در اجرایی شدن این توافق تاکید کردند.

🔸قادری با بیان اینکه سریعتر باید این توافق اجرایی و با پرداخت سهام شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در ایران خودرو فارس، امکان توسعه فعالیت شرکت و انجام کار در زمینه فعالیت این شرکت فراهم گردد، از مدیران شرکت خواست تا موضوع تسهیلات درخواستی و سایر اقداماتی را که برای توسعه کار شرکت لازم است را دنبال تا امکان احیای مجدد کارخانه و رساندن آن به شرایط طلایی گذشته فراهم گردد.

❌لازم به یادآوری است که ایران‌خودرو بنا دارد که با خرید سهام شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در ایران‌خودرو فارس نسبت به جابجایی این شرکت به منطقه ویژه اقتصادی فارس اقدام نماید.

برچسب‌ها,