بازدید جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان از پایانه حمل و نقل مسافر شهید کاراندیش خدمات شما، کام زائران اربعین حسینی را شیرین می کند و از سختی سفر می کاهد.

شهریور ۱۳, ۱۴۰۲
150 بازدید

🔸طی بازدیدی که در تاریخ ۵ شهریور از پایانه شهید کاراندیش انجام گرفت، جعفر قادری با تشکر از تلاش های شبانه روزی کارکنان سازمان حمل نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: زحمات شما در این روزها در یاد و خاطر دوستداران اهل بیت می ماند و ثواب شما هم محفوظ است.

🔹نایب رئیس اول کمیسیون جهش تولید افزود: خدمات شما، کام زائران اربعین حسینی را شیرین می کند و از سختی سفر می کاهد.

🔸نماینده مردم شیراز و زرقان پس از بازدید از محل اسکان زائران اربعین که نخسیتن بار است در پایانه شهید کاراندیش راه اندازی شده خاطر نشان کرد که این کارموجب آرامش و انبساط خاطر زائران می شود و آن ها پس از استراحت می توانند به مسیر خود ادامه دهند.

🔹در ابتدای این دیدار پیمان باباخانی مسئول قرارگاه مرکزی حمل و نقل شلمچه گفت: ۸۰ دستگاه اتوبوس زائران اربعین را از شیراز به شلمچه منتقل می کند، هیچ مسافری در پایانه معطل نمی شود، بیش از ۸۰ درصد از خرید بلیط ها بصورت غیرحضوری صورت گرفته است و این برنامه ریزی را برای ما بهتر می کند. امسال سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز در دو مسیر مرز شلمچه و از نقطه سفر مرزی تا شهر بصره بطور رایگان اقدام به جابجای زائران اربعین می کند و برای نخستین بار تعدادی ون هم در مسیر خرمشهر به شلمچه مستقر کرده ایم.