📌موافقت با صدور مجوز تأسیس پارک علم و فناوری جهاد کشاورزی در شیراز

مهر ۲۶, ۱۴۰۲
55 بازدید

📌موافقت با صدور مجوز تأسیس پارک علم و فناوری جهاد کشاورزی در شیراز

✍️در جلسه ای که با حضور جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان و دکتر نیکبخت وزیر کشاورزی و تعدادی از معاونین وزیر برگزار شد، بخشی از مسایل و مشکلات مربوط به جهاد کشاورزی حوزه انتخابیه توسط نماینده مردم مطرح شد و برای رفع موانع پیش رو قول مساعد از وزیر گرفته شد.

🔹قادری عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس گفت: با صدور مجوز تاسیس پردیس پارک علم و فن آوری جهاد در شیراز که مدت ها پیگیر این امر بودیم موافقت شد.

🔸قادری ادامه داد: سالن مرکز تحقیقات جهاد در شهر زرقان مدت هاست متروکه شده و با رایزنی های صورت گرفته مقرر گردید که پس از تعمیرات و بهسازی به صورت موقت یا دائم برای برپایی نماز جمعه شهر زرقان مورد استفاده قرار گیرد، که وزیر جهاد به این درخواست پاسخ مثبت دادند.

🔹دیگر مطالبه نماینده مردم شیراز و زرقان حل مشکل زمین میدان میوه و تره بار غرب شیراز بود، که حدود ۳ سال است در اداره منابع طبیعی شیراز معطل مانده است، قادری در این باره گفت: از رییس جنگل ها و مراتع درخواست داشتیم برای حل این موضوع ورود کنند تا مشکل برطرف گردد.

🔸دیگر درخواست مردم که از زبان نماینده مردم مطرح شد این بود که برخی از شرکت های تولید کننده آرد در استان که وارد کننده گندم هم هستند، اجازه استفاده از گندم های وارداتی خود در کارخانه خودشان را ندارند و به آنان گفته میشود باید گندم وارداتی را به شرکت دولتی مربوطه تحویل بدهند و وزیر جهاد کشاورزی گفت قرار است در یک هفته آینده این موضوع در دولت مطرح و تعیین تکلیف شود.

🔹جعفر قادری در پایان به موضوع زمین های که در حریم غرب شیراز با کاربری گردشگری واقع شده ورود کرد و گفت: شورای عالی شهرسازی و معماری اجازه استفاده از کاربری گردشگری را صادر کرده ولی اداره امور اراضی کار را متوقف کرده است و وزیر محترم هم تایید کرد که استناد به کلاس های ۱ و ۲ مطرح شده در قانون جهش تولید مسکن مربوط به کاربریهای مسکونی است و شامل کاربریهای گردشگری نمی شود و در حریم شیراز مصوبه شورایعالی معماری و شهرسازی در تعیین کاربری گردشگری برای ما حجت است است و در کاربری گردشگری از متقاضیان عوارض تغییر کاربری دریافت میشود.

✳️ دکتر جعفر قادری
نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت
🌐http://drj-ghaderi.ir

✔️ارتباط مردمی ایتا، سروش و روبیکا ⬇️
🆔 @jafar_ghaderi
✔️ارتباط مردمی بله ⬇️
🆔 @jafar_ghaderii

📍دفتر ارتباطات مردمی:
شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷

☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰
📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲