📌 قانون مجلس نگرانی‌های گزارشگران فساد را برطرف می کند

دی ۱۱, ۱۴۰۲
95 بازدید

👤 قادری با اشاره به مصوبه حمایت از گزارشگران فساد:

📌 قانون مجلس نگرانی‌های گزارشگران فساد را برطرف می کند

🔰 نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس با بیان اینکه قانون حمایت از گزارشگران فساد، از وقوع فساد در سیستم اداری جلوگیری می‌کند، گفت: این قانون برای گزارشگران فساد، حاشیه امن و مشوق‌های مناسبی ایجاد می‌کند و نگرانی‌هایی گزارشگران فساد از اینکه جایگاه، موقعیت شغلی و وضعیت استخدامی آن‌ها تهدید شود، را برطرف خواهد کرد.

🔷 جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره تائید طرح حمایت از گزارشگران فساد در شورای نگهبان، گفت: این قانون برای گزارشگران فساد، حاشیه امن و مشوق‌های مناسبی ایجاد می‌کند و نگرانی‌هایی گزارشگران فساد از اینکه جایگاه، موقعیت شغلی و وضعیت استخدامی آن‌ها تهدید شود، را برطرف خواهد کرد.

🔶 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی دیگر از مزایای این قانون، ادامه داد: این قانون از سوءاستفاده برخی افراد که بی‌دلیل و بدون سند و مدرک تلاش می‌کنند افراد دیگر را متهم کنند، جلوگیری می‌کند و اگر فردی بدون سند و مدرک فردی را متهم به فساد کند، برخورد می‌شود.

🔷 وی تصریح کرد: این قانون ، موجب کاهش بروز فساد می‌شود زیرا از آنجاکه گزارشگر فساد تحت حمایت است و افرادی که به دنبال انجام فساد هستند از این موضوع آگاه هستند، از برخی اقدامات غیرقانونی خودداری می‌کنند.

🔶 این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه این قانون مرزها را به خوبی مشخص می‌کند و افراد می‌توانند با اطمینان کامل مدارک فساد را ارائه کنند و از سوی دیگر گزارشگران نیز بی‌دلیل و بدون ارائه سند و مدرک نمی‌توانند، افراد را متهم به فساد کنند، افزود: با این قانون از وقوع فساد در سیستم اداری جلوگیری می‌شود.

✳️ دکتر جعفر قادرینماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

✔️ارتباط مردمی ایتا، سروش و روبیکا ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderi✔️ارتباط مردمی بله ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderii

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲