📌 آمادگی همکاری نماینده مجلس با شهرداری شیراز در زمینه گسترش زیرساخت‌های گردشگری

فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
70 بازدید

 

📌 آمادگی همکاری نماینده مجلس با شهرداری شیراز در زمینه گسترش زیرساخت‌های گردشگری

🔰 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، آمادگی خود را در زمینه گسترش زیرساخت‌های گردشگری این کلان شهر اعلام کرد.

🔷 به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، جعفر قادری با حضور در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از نزدیک در جریان اقدامات مختلف و برنامه‌های پیش‌رو این سازمان قرار گرفت و از عملکرد فرهنگی شهرداری شیراز در بهار طبیعت و قرآن تقدیر کرد.

🔶 وی که حوزه گردشگری در مدیریت شهری را دارای اهمیت بسزایی می‌داند، گفت: برای تبدیل گردشگری به موتور محرکه و محور پیشرفت کلان‌شهر شیراز، به هم‌افزایی همه ظرفیت‌ها نیاز است.

🔷 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این راستا با تأکید بر تقویت گردشگری و به تبع آن اقتصاد، گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری منجر به ایجاد درآمدهای پایدار و درنتیجه تقویت اقتصاد مقاومتی در این کلان‌شهر می‌شود.

🔶 این عضو اقتصاددان مجلس همچنین بر تقویت و گسترش گردشگری در ابعاد مختلف تأکید و آمادگی خود را درزمینه گسترش زیرساخت‌های گردشگری اعلام کرد.

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲