📌 قالیباف شاخص مدیر پرکار و پرتلاش است

خرداد ۲۰, ۱۴۰۳
51 بازدید

📌 قالیباف شاخص مدیر پرکار و پرتلاش است

🔰 راه‌حل بازگشت به دوره‌ای از شکوفایی برای کشور ما، مدیریت جهادی، پرکار و خستگی ناپذیر است.

🔶 به گزارش مشرق؛ جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و شاخص‌های رئیس‌جمهور اصلح گفت: حضرت آقا امروز (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) فرمودند که کشور برای اینکه بتواند کام مردم را شیرین کند به یک رئیس جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد.

🔶 این نماینده مجلس دوازدهم درباره شرایط کشور گفت: راه حل بازگشت به دوره‌ای از شکوفایی برای کشور ما مدیریت جهادی ، پرکار و خستگی ناپذیر است. مدیریت جهادی در اندیشه رهبر انقلاب با کلیدواژه‌هایی همچون بلندپروازی، عزم و همت بلند، اصرار و پیگیری، ابتکار، تخصص، ایمان عمیق به کار و مردم، توکل بر خدا، احساس تکلیف برای حضور در همه میدان‌ها، اعتقاد به ما می‌توانیم، موانع کوچک را بزرگ ندیدن، اسیر حدود تحمیلی نشدن، منتظر تأمین امکانات نشدن و دوری از گوشه‌نشینی و نظاره‌گری پیوند خورده است.

🔶 متأسفانه الآن در جامعه ما عده‌ای آدرس غلط به مردم می‌دهند، مدیر جهادی و پرتلاش باید نمونه کار داشته باشد که در وجود دکتر قالیباف چنین دیدگاهی تبلور دارد، افراد مختلفی در نظام جمهوری اسلامی تأیید صلاحیت شده‌اند اما درعین‌حال باید توجه داشت اندک تفاوتی بین کاندیداها در سرنوشت ملت ایران تغییرات بسیاری ایجاد خواهد کرد.

🔶 این نماینده مجلس درباره شخصیت قالیباف افزود: ایشان در هر شرایطی کار کرده‌اند و امتحان خود را در سختی‌ها به‌خوبی پس داده‌اند. ایشان هم نباید از تخریب‌ها هراسی داشته باشند، البته همه ما اشکالاتی داریم و هر کس دیکته‌ای می‌نویسد ممکن است غلط هم داشته باشد. اما الآن مسئله اصلی این است که قطار کشور در ریل گذاری درستی ادامه یابد و مسیر شهید رئیسی برای تحقق وعده‌های او به درستی انتخاب شود.

لینک خبر 👇 mshrgh.ir/1609333

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲