📌 گزارشی از جلسات هفتگی دکتر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان با مدیران استان برای پیگیری و رفع مشکلات

خرداد ۲۲, ۱۴۰۳
38 بازدید

📌 گزارشی از جلسات هفتگی دکتر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان با مدیران استان برای پیگیری و رفع مشکلات

🔶 در هفته جاری، جلسه‌ای با حضور آقایان #قادری نماینده مردم شریف #شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس و بخشداران #ارژن، #زرقان و #رحمت‌آباد برای بررسی و رفع مشکلات مناطق مربوطه برگزار شد.

🔶 در این دیدار که به پیشنهاد قادری نماینده مجلس برای بررسی و رفع مشکلات به صورت حضوری و با میزبانی بنیاد مسکن فارس برگزار شد، بخشداران مطالب مدنظر خود را بیان کردند که بازنگری #طرح_هادی و ابلاغ آن، مشکل مسکن و خدمات‌رسانی در روستاها موضوعات مشترک همه مناطق بود.

🔶 حمیدی مدیرکل #بنیاد_مسکن فارس ضمن تشکر از برگزاری این جلسه، از دغدغه‌های #نماینده_شیراز_و_زرقان قدردانی کرد و پیرامون مسائل و مشکلات روستاها گفت: «به دنبال بازنگری طرح هادی روستا هستیم و بخشی از بازنگری‌ها انجام شده که پس از طی مراحل قانونی ابلاغ خواهد شد».

🔶 قادری در پایان جلسه ضمن تشکر از زحمات بنیاد مسکن فارس و ارائه خدمات از جمله آسفالت معابر گفت: «این جلسات گفتگو و طرح موضوع به صورت رو در رو در خدمات‌رسانی به شهروندان بسیار مهم و تأثیرگذار است و تلاش می‌کنیم هر هفته این جلسات را برگزار کنیم تا پیگیر درخواست‌های شهروندان باشیم».

#گزارش#استان_فارس

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲