📌 گزارشی از برگزاری جلسه شورای راهبردی انرژی با حضور قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی

خرداد ۳۱, ۱۴۰۳
32 بازدید

📌 گزارشی از برگزاری جلسه شورای راهبردی انرژی با حضور قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی

🔶 جلسه ماهیانه شورای راهبردی #انرژی با حضور قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، غلامحسین نجابت رئیس این کارگروه و مدیران و فعالان حوزه انرژی به میزبانی اداره گاز #استان_فارس برگزار شد.

🔶 در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده درباره طرح‌های نیروگاهی مذکور و همچنین موارد قانونی و مشکلات سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار گرفت.

🔶 قادری نماینده مردم #شیراز و #زرقان درباره پیگیری‌های انجام شده در خصوص احداث خط فراورده‌های نفتی استان و تخصیص خوراک پالایشگاه دوم شیراز در جلسه هفته گذشته با وزیر نفت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در رابطه با پیگیری‌های مشکلات سرمایه‌گذاری در طرح‌های #پتروشیمی استان، جلسه‌ای با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و صندوق توسعه ملی برگزار شود.

🔶 نماینده مردم در ادامه گفت: امیدوار هستیم با ورود نمایندگان #ممسنی و #کازرون پتروشیمی کازرون و ممسنی که سال‌هاست بلاتکلیف مانده است به سرانجام برسد.

🔶 در پایان این جلسه، مشکلات توسعه زیر‌ساخت شبکه برق استان و هم‌چنین تأمین برق طرح #خط_انتقال_آب_از_خلیج‌فارس مورد بررسی قرار گرفت.

#گزارش#شورای_راهبردی_انرژی

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲