📍 اهتمام مدیریت شهری و مجلس دوازدهم برای گسترش و تحول در کلان‌شهر شیراز

تیر ۱۸, ۱۴۰۳
30 بازدید

   

 

📍 اهتمام مدیریت شهری و مجلس دوازدهم برای گسترش و تحول در کلان‌شهر شیراز

🔰 در جلسه هم‌اندیشی مدیریت شهری و نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بر اهتمام برای گسترش و تحول در ابعاد مختلف این کلان‌شهر تأکید شد.

🔶 به گزارش خبرنگار مجمع شهرداران کلانشهر های ایران در شیراز، در جلسه هم‌اندیشی مدیریت شهری و نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی مسائل این کلان‌شهر بررسی و بر اهتمام برای گسترش و تحول در ابعاد مختلف کلان‌شهر شیراز تأکید شد.

🔶 نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مدنظر قراردادن افق و چشم‌انداز کلان‌شهر شیراز بر هم‌افزایی تمامی ظرفیت‌ها تأکید کرد.

🔶 جعفر قادری با بیان اینکه ۴۰ درصد از جمعیت استان فارس در شیراز زندگی می‌کنند، افزود: این کلان‌شهر شیراز با دارا بودن چهار نماینده می‌تواند اقدامات بسیار خوبی را انجام دهد و ما وظیفه داریم بخش غیردولتی و سرمایه‌گذاری مردمی را برای گسترش کار وارد کنیم.

🔶 وی گفت: ما باید بتوانیم همه ابعاد شهری “شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)” را مدنظر قرار دهیم و برای آن تلاش کنیم.

🔶 نماینده مردم شیراز نیز با اشاره به برنامه‌ریزی بسته ۱۰۰ همتی پروژه‌های شهرداری شیراز در نیمه نخست امسال اظهار کرد: این کلان‌شهر، شهری فرهنگی و بین‌المللی با عنوان و محوریت سومین حرم اهل‌بیت(ع) است که هر تغییر و توسعه‌ای در شیراز داریم باید با مرکزیت حرم حضرت شاهچراغ(ع) انجام شود.
متن کامل خبر 👇https://iranmbc.ir/?p=88355

 

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲