📌 نشست تخصصی دکتر قادری رییس کمیسیون حمایت از تولید …

مهر ۱۹, ۱۴۰۳
17 بازدید

📌 نشست تخصصی دکتر قادری رییس کمیسیون حمایت از تولید با فعالان حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی در هفدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه
🔷 در این جلسه فعالان، سرمایه‌گذاران و مدیران ارشد این حوزه‌ها با دکتر قادری و دکتر حسینی نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی چالش های پیش روی خود را بیان کردند که مهمترین این مشکلات، عدم حمایت از صنایع کوچک و نوپا که اغلب دانش بنیان هستند، تامین مواد اولیه، زنجیره ارزش در حوزه های پایین دست، کمبود تخصیص اعتبار کارت بازرگانی و… بودند.
🔶 قادری رییس کمیسیون حمایت از تولید مجلس شورای اسلامی در جمع فعالان حوزه انرژی از مسئولان برگزار کننده نمایشگاه تشکر کرد و گفت این نمایشگاه یکی از ظرفیت های استان در حوزه نفت و گاز است و باید چنین نمایشگاه های با قدرت به کار خود ادامه دهد.
🔷 نماینده شیراز افزود: در پالایش نفت وضعیت خوبی نداریم و در حوزه سرمایه گذاری عقب هستیم، اما باید در توسعه های نفت گاز و پتروشیمی بیشتر کار کنیم.
🔶 نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در بحث برق ناترازی وجود دارد و باید توان بیشتری در این زمینه بگذاریم، با توجه به ظرفیت های بالای صنعتی در فارس که باعث افتخار استان هستند باید در حوزه سرمایه گذاری ورود کنند و ما هم پا به پای صنعت حرکت می‌کنیم و به دنبال رفع موانع هستیم.
🔷 قادری در پایان به موضوع قانون تامین مالی تولید و زیر ساختها اشاره کرد و گفت: این قانون بسیاری از مشکلات مالی و وثیقه ها را برطرف می‌کند و باید فعالان صنعتی و اقتصادی از این قانون بیشتر شناخت پیدا کنند و بایستی از ظرفیت صادرات بخصوص در کشورهای همسایه استفاده کنیم و ما در کنار صنعت هستیم و باید این ارتباطات تقویت شود و مطالبه گر نمایندگان خود باشید.
📅 امروز بعدازظهر پنج‌شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
#بازدید#نفت#گاز#پتروشیمی
✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️
🆔 @dr_jafar_ghaderi
✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲