📌 برگزاری جلسه شورای راهبردی انرژی استان فارس

مهر ۲۱, ۱۴۰۳
6 بازدید

 

📌 برگزاری جلسه شورای راهبردی انرژی استان فارس

🔶 به نقل از روابط عمومی این شورا در ابتدای این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت تولید و مصرف برق توسط مدیر عامل برق منطقه‌ای ارائه شد و ایشان مهم‌ترین علت خاموشی‌های اخیر را ناترازی تولید و مصرف بیان کردند. در ادامه این جلسه درباره مسائل و مشکلات نیروگاه‌های تجدیدپذیر شامل تأمین زمین نیروگاه خورشیدی و تامین وام اولیه گفتگو شد.

🔶 قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت که مسائل داخلی استان و عدم پیگیری دستگاه‌های مربوطه در حوزه انرژی مهمترین عامل عدم پیشرفت در حوزه انرژی است و باید مسیر را برای سرمایه‌گذاری و احداث نیروگاه‌های خصوصی هموار کرد و بایستی سازمان‌های منابع طبیعی و محیط زیست انعطاف‌پذیری بیشتری در خصوص‌ صدور مجوزها از خود نشان دهند.

🔶 در پایان با پیگیری‌های انجام شده در خصوص اجرای خط فراورده نفتی به استان، آخرین اقدامات انجام شده در شورای اقتصاد توسط دکتر قادری بیان شد و با توجه به برگزاری نمایشگاه نفت و انرژی شیراز در تاریخ ۱۷ الی ۲۰ مهر ماه سال جاری در محل نمایشگاه های شیراز از همه مدیران، متخصصین و صنعتگران جهت حضور و بازدید از نمایشگاه دعوت بعمل آمد.

📅 پنج‌شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۵

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲