قادری: از مدیر عامل بانک ملی قول ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل ماده ۵۶ قانون الحاق ۱ را برای تکمیل جاده سیاخ گرفته ایم

اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۲
62 بازدید

📌قادری: از مدیر عامل بانک ملی قول ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل ماده ۵۶ قانون الحاق ۱ را برای تکمیل جاده سیاخ گرفته ایم

✍️در ادامه حضور در بخشهای شهرستان شیراز و زرقان، دکتر قادری به همراه اعضای شوراها و دهیاران بخش سیاخ دارنگون، مسئولین ادارت و تعدادی از مدیران شهرستان شیراز در مسجد کدنج، مرکز بخش سیاخ دارنگون حضور یافت و با مردم به بحث و گفتگو پرداخت.

🔹قادری در توضیح اقدامات انجام شده برای بهسازی جاده های بخش سیاخ دارنگون گفت: از محل کمک های وزارت نفت و راهداری مبلغ ۷۰ میلیارد تومان برای ۷ کیلومتر ورودی جاده شیراز – سیاخ در قالب بزرگراه توسط پیمانکار در دست ساخت است.

🔸نایب رئیس اول کمیسیون جهش تولید افزود: از وزیر راه و استاندار برای بهسازی ۲۰ کیلومتر میانی یعنی قطعه دوم هم یک پاراف ۱۰۰ میلیارد تومانی گرفته ایم که بزودی مناقصه این قطعه هم برگزار خواهد شد.

🔹جعفر قادری اضافه کرد: علاوه بر این منابع، از مدیرعامل بانک ملی هم قول ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل ماده ۵۶ قانون الحاق ۱ را برای تکمیل این جاده گرفته ایم. مازاد بر اینها قرار است که از محل اعتبارات سد کوار هم ۱۰ کیلومتر حدفاصل کوار تا قلعه چوبی بازگشایی و بهسازی مسیر انجام شود.

🔸این عضو شورای اقتصاد با بیان اینکه در سال گذشته و امسال اتصال آزادراه شیراز- بوشهر به بزرگراه شیراز- عسلویه را در جدول ۲۰ بودجه گنجانده ام و برای تبدیل جاده فعلی به راه اصلی آن را به کد بودجه ای زرقان به خانه زنیان در بودحه ۱۴۰۲ اضافه کرده ام، از تکمیل مطالعه بزرگراه اتصال دهنده آزادراه شیراز بوشهر به بزرگراه شیراز عسلویه از طریق سیاخ خبرداد و اعلام کرد که برای اخذ مجوز ماده ۲۳ این بزرگراه اقدامات جدی در دست اقدام است.

🔹 قادری نماینده شیراز با بیان اینکه قرار است پست ۱۳۲ کیلو ولت سیاخ تا پایان سال‌جاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد به انتخاب پیمانکار فیبرنوری و تکمیل دکل‌های مخابراتی بخش، پیگیری احداث شهرک صنعتی با مشارکت ارتش، حل مشکل تامین آب روستاها، تکمیل طرح‌های بهسازی و افزایش محدوده روستاها، شبانه روزی شدن درمانگاه بخش و سایر اقدامات انجام شده اشاره کرده و به سوالات و ابهامات حاضرین پاسخ دادند.

🔸در ادامه بازدید نماینده شیراز و زرقان از این بخش، ایشان به همراه معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل و رئیس اداره راهداری شهرستان از محل کارگاه قطعه اول جاده شیراز سیاخ بازدید و با توضیحات مشاور مسیر، در جریان جزییات طراحی و اقدامات اجرایی پیمانکار قرار گرفت.

برچسب‌ها, , ,