مرور حماسه دفاع مقدس مقدمه پیروزی در تمام عرصه‌ها است

شهریور ۳۰, ۱۴۰۲
76 بازدید

📌 مرور حماسه دفاع مقدس مقدمه پیروزی در تمام عرصه‌ها است

🔹 «جعفر قادری» نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در فارس در خصوص ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مرور هفته دفاع مقدس مقدمه پیروزی در سایر عرصه‌ها بوده و به نوعی هفته دفاع مقدس فرصتی است تا یادآور ایام ایثارگری، از خودگذشتگی و مرور رمز موفقیت افرادی باشیم که به ما آموختند چگونه می‌توان با دست‌های خالی، ولی دل‌های متحد در برابر ابر قدرت‌های زمانه با سلاح‌های پیشرفته جنگی ایستاد.

🔸 وی افزود: در این ایام جا دارد ایثارگری ها، از خود گذشتگی ها و رموز موفقیت خود را مرور کنیم و پیگیر این موضوع باشیم که چگونه می توان از دستاوردهای دفاع مقدس در جهت حل معضلات و مشکلات استفاده کرد.

🔹 قادری بیان داشت: هرجا که روحیه جهادی اتکا به نفس و مردمی بودن و عدم وابستگی به دیگران در حوزه های مختلف وجود داشته باشد منشأ خیر و برکت است.

🔸 وی با یادآوری اینکه هفته دفاع مقدس یکی از هفته ها و ایام به یاد ماندنی است، عنوان کرد: این ایام یادآور این است که مجموع کشورهای مختلف دنیا ابرقدرتهای دنیا در کنار هم قرار گرفتند و تمام توان خود را گذاشتند تا یک انقلاب نوپا را از پای در آورند و این انقلاب ما را متوقف کنند.

🔹 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنها شیوه های مختلف را انتخاب کردند و در نهایت شیوه جنگ را در پیش گرفتند، اما باز هم طعم تلخ شکست را چشیدند.

🔸 قادری با اعلام اینکه ابرقدرت ها بعد از این شکست که از مردم ما دیدند، دیگر به خود اجازه فکر تجاوز نظامی به خاک ایران را ندادند، اضافه کرد: انسجام و همدلی مردم ایران بزرگ در همه عرصه ها چشم دشمنان را کور و دسیسه های شوم آنها را برملا کرده است.

🔹 وی تاکید کرد: هرسال باید این این ایام تکریم کرد و یاد و خاطره شهدا، جانبازان ،ایثارگران و رزمندگان را گرامی داشت و قدردان خانواده های این شیرمردان بود.

🔸 این مسئول با تصریح اینکه مردم ما در همه ایام نشان دادند که اگر ملتی حتی با دست خالی باهم باشند، می توانند در برابر دشمنان قدرتمند نیز مقابله کنند و پیروز شوند، اعلام کرد: مردم ما نشان دادند با اتحاد و انسجام بر افکار شوم دشمنان پیروز شده و می‌شویم.

🔹 قادری تصریح کرد: قانون اولویت دادن به خانواده های شهدا جانبازان و ایثارگران همیشه وجود داشته و هر ساله به صورت جدی دنبال می‌شود.