نرگس شیراز در بزنگاه یاس و امید/ رئیس شورای کار روغن‌نباتی: نمی‌توانیم حلب و ورق به نرخ دولتی خریداری کنیم

مرداد ۳۱, ۱۴۰۲
126 بازدید

📌 نرگس شیراز در بزنگاه یاس و امید/ رئیس شورای کار روغن‌نباتی: نمی‌توانیم حلب و ورق به نرخ دولتی خریداری کنیم / تسهیلات به اسم نرگس گرفته شد اما در کارخانه‌های دیگر هزینه شد

🔰 اوایل امسال بود که کارخانه روغن‌نباتی شیراز بعد از پشت سر گذاشتن چالش‌های متعدد مدیریتی به مدار تولید بازگشت و تعدادی از کارگران در این‌ مجموعه مشغول به کار شدند.

🔹 قادری نماینده شیراز و زرقان با بیان اینکه بخشی از مجموعه روغن نباتی شیراز در بهار امسال به مدار تولید بازگشت، می‌گوید: مقرر شده که مدیر جدید روغن نباتی این کارخانه را به منطقه ویژه اقتصادی انتقال دهد و بخش قوطی و بسته بندی هم در آن جا مستقر کند.

🔸 جعفر قادری در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه مشکلات بانکی به دلیل بدهی که از مالک قبلی به ارث رسیده باعث شده تا اموال مدیر قبلی تملیک نشود و بانک اموال و دارائی کارخانه را به عنوان وثیقه قبول کرده است، می‌افزاید: مقرر شده تا بانک بخشی از اموال مالک قبلی را به عنوان وثیقه دریافت کند.

🔹 عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه جهت بر طرف شده مشکلات روغن نباتی مقرر شده تا با وزیر اقتصاد و مدیر عامل بانک ملی جلسه‌ای را برگزار و موضوعات را مطرح کنیم، می‌گوید: مجموعه روغن نباتی بدهی به بانک ندارد و بدهی‌ها به جا مانده از مالک قبلی به دلیل دریافت تسهیلات است.