ورود به بازارهای رقابتی از راهکارهای ایجاد اشتغال در کشور است

اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۲
42 بازدید

🔰ورود به بازارهای رقابتی از راهکارهای ایجاد اشتغال در کشور است

✍️نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال در کشور ورود به بازارهای رقابتی و تنوع تولید است که این مهم با استفاده از نیروهای خلاق، مبتکر و کارآفرین میسر می‌شود.

🔹به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، جعفر قادری در مراسم نکوداشت روز کارگردر با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس در تلاش برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی مختلف هستند اظهار داشت: در کشور و استان فارس جای کار زیادی برای تولید دارد لذا در حوزه‌های مختلف، ظرفیت های زیادی وجود دارد تا تنوع تولید داشته باشیم که همه نیازهای خود را تامین و هم به بازارهای بین المللی وارد شویم.

🔸نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین و تصویب قوانین مورد نیاز در مجلس از جمله قانون برنامه و بودجه، و دیگر قوانین مورد نیاز جامعه تولید وظیفه نمایندگان است، تصریح کرد: در کمسیون ویژه جهش و رونق تولید آمده است که تا اقتصاد وارد بازار سرمایه گذاری خارجی شود تا بتوانیم اقتصاد را از بانک محور خارج کرده و به سرمایه‌گذاری خارجی برای تامین سرمایه برسانیم.

🔹وی با اشاره به آماده شدن زیرساخت‌ها در شهرستان زرقان گفت: پیگیر هستیم تا یکی دو ماه آینده قطعات ۱ تا۶ آزادراه را به بهره‌برداری برسانیم تا بخش ترددها از آزادراه به این قسمت انجام شود.

🔸قادری با بیان اینکه طرح انتقال آب هم به بهره‌برداری می‌رسد ادامه داد: ما می‌توانیم از خط اول آن مشکلات شهرهایی همچون شهرستان زرقان راه حل کنیم. همچنین در زرقان در زمینه شهرک صنعتی چند کار در دست اجرا داریم و در صدد هستیم که سرمایه‌گذار را پای کار بیاوریم.

🔹قادری با اشاره به حضور واحد تولیدی رخشان ماکارون در بخش صنعت غذایی شهرستان زرقان تصریح کرد: مجوز شهرک صنعتی هم گرفته شده و زیرساخت‌های شهرک فراهم است.

🔸نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه خط ریلی راه آهن شیراز-بوشهر نیز به سرمایه‌گذار واگذار شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه قطعات ۱۱ گانه آن هم فعال می‌شود. ما هم در مجلس در تلاش برای بازنگری قانون اصل ۴۴ هستیم تا بسترهای لازم برای سرمایه گذاری ها فراهم شود.

🔹وی افزود: یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال در کشور ورود به بازارهای رقابتی و تنوع تولید است که این مهم با استفاده از نیروهای خلاق، مبتکر و کارآفرین میسر می‌شود.

🔸نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در تلاش هستیم از مجموعه‌های شستا در استان فارس با به برنامه‌ریزی‌های صحیح نهایت استفاده از ظرفیت‌های تولیدی کارخانجات را داشته باشیم و بسترساز سرمایه‌گذاری های جدید در استان باشیم.

برچسب‌ها, ,