📌حضور نماینده مردم شیراز و زرقان در منطقه سیاخ دارنگون به دنبال فرونشست جاده

خرداد ۲۰, ۱۴۰۳
25 بازدید

      

 

📌حضور نماینده مردم شیراز و زرقان در منطقه سیاخ دارنگون به دنبال فرونشست جاده

✍️در ادامه بازدیدهای دوره‌ای و به دنبال فرونشست زمین جاده سیاخ دارنگون در تاریخ ۱۶ خرداد ماه، دکتر جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان به همراه عمادی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای و مسئولان محلی در تاریخ ۱۷ خرداد در آن منطقه حضور یافت و پیگیر حل این مشکل گردید.

🔸در این بازدید که با حضور پیمانکار قطعه‌ اول جاده شیراز – سیاخ دارنگون برگزار شد، مقرر شد برای پوشش احجام اضافی در قطعه اول، نسبت به افزایش حجم قرارداد پیمانکار از طریق ترک تشریفات مناقصه اقدام گردد.

🔹 قادری گفت: با توجه به تصویب شورای دستگاه‌های نظارتی مبنی بر عدم وجود منع قانونی در جذب کمک های مالکان باغ شهرها در تکمیل پروژه‌های جاده‌ای منتهی به باغ شهرهای سیاخ دارنگون، مقرر شد که اداره کل حمل و نقل و راهداری فارس نسبت به پیمان سپاری قطعه دوم جاده حد فاصل دوراهی دارنگون تا دوراهی ایور بطول ۱۰ کیلومتر و از دوراهی ایور به سمت کوار به طول ۳۸ کیلومتر به صورت مجزا به شکل بزرگراهی اقدام نماید.

🔸نماینده مردم شیراز و زرقان افزود: مقرر شد که پیمانکار قطعه اول حداکثر تا ۱۰ روز آینده نسبت به افزایش تعداد دستگاه‌های راهسازی و تسریع در تکمیل این قطعه اقدام نماید.

#شیراز#زرقان#سیاخ_دارنگون#پیگیری#جعفر_قادری

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲