📌 تکرار ۱۷ ساله وعده‌ها در کارخانه آی تی آی / صبر ۱۰۰۰ خانوار از عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان لبریز است

بهمن ۲, ۱۴۰۲
45 بازدید

🔻 ایلنا از فارس گزارش می‌دهد؛

📌 تکرار ۱۷ ساله وعده‌ها در کارخانه آی تی آی / صبر ۱۰۰۰ خانوار از عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان لبریز است

🔷 به گزارش ایلنا، شرکت مخابرات راه دور ایران، به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های واگذار شده در سال ۸۳ در حالی به بخش خصوصی واگذار شد که با خصوصی شدن آن، کارگران برای دریافت مطالبات‌شان کماکان مشکلات زیادی دارند.

🔶 نزدیک به ۱۳۰۰ نفر کارگر بازنشسته این کارخانه هنوز مزایا، دستمزد و سنوات خود را دریافت نکرده‌اند و ۱۲۵ نفر نیز بدون‌ دریافت حقوق قانونی خود چشم از دنیا بستند.

🔷 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه به رغم پیش‌روی مناسب جهت تشکیل کنسرسیوم و در گام بعد پرداخت مطالبات بازنشستگان، تغییر و تحولات در ستاد اجرایی باعث شد تا ادامه مسیر متوقف شود، می‌گوید: مسئولان استان باید تلاش‌شان را جهت حل مشکل به کار بگیرند.

🔶 جعفر قادری در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه تمام مجموعه ها باید این موضوع را به صورت جد پیگیری کنند، بیان می‌کند: یک الی دو بار به مخبر، معاون اول رئیس جمهور جهت حمایت و کمک به بازنشستگان آی تی آی نامه ارسال شده است که هنوز نتیجه‌اش مشخص نیست.

🔷 نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه متاسفانه پرداخت نکردن مطالبات بازنشستگان آی تی آی یک معضل به شمار می‌رود، می‌افزاید: عدم پرداخت مطالبات بازنشستگان حدود ۱۰۰۰ خانوار را درگیر کرده است که حل مشکلات این بخش باید در دستور کار قرار بگیرد.

متن کامل خبر 👇https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1439639

✳️ دکتر جعفر قادرینماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

✔️ارتباط مردمی ایتا، سروش و روبیکا ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderi✔️ارتباط مردمی بله ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderii

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲