📌 قادری: تقویت تیم اقتصادی دولت، مطالبه ما است

مهر ۲۱, ۱۴۰۲
47 بازدید

📌 قادری: تقویت تیم اقتصادی دولت، مطالبه ما است

🔰 جعفر قادری، نماینده شیراز گفت: در برخی قسمت‌های دولت، جای مدیران توانمند خالی است و افرادی تصمیم‌گیر و اجرایی هستند که آن توانایی لازم را ندارند. از طرفی، تقویت تیم اقتصادی دولت، مطالبه دیگر ما است.

🔹 جعفر قادری، نماینده شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم به نشان تجارت گفت: دولت تاکنون تلاش‌های خوبی داشته است که ارتباط مفید با برخی کشور‌های منطقه، نمونه این رویکرد مثبت است.

🔸 وی افزود: رشد اقتصادی در دو سالی که دولت آقای رئیسی کار را دست گرفته، چهار درصد بوده است که البته ما انتظار بیشتری داریم.

🔹 عضو مجمع نمایندگان استان فارس تصریح کرد: در برخی قسمت‌های دولت، جای مدیران توانمند خالی است و افرادی تصمیم‌گیر و اجرایی هستند که آن توانایی لازم را ندارند. از طرفی، تقویت تیم اقتصادی دولت، مطالبه دیگر ما است.

🔸 قادری اظهار داشت: در بعضی سرمایه‌گذاری‌های انرژی خورشیدی و نفتی، گام‌هایی برداشته شده است و البته باید معضلات پیش‌رو سریع‌تر حل شود. به عقیده من، روند کُند است که با روی کار آمدن مدیران با تجربه می‌توان به کار سرعت داد.

🔹 وی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث طرح‌های عادی و تفصیلی شهر‌ها باید تفویض اختیار شود که استان‌ها بتوانند کار مردم را راه بیندازند. این‌ها حل شود، حتماً به تبع آن، اشتغال و درآمدزایی هم به وجود می‌آید.

منبع خبر : اقتصاد ۲۴

✳️ دکتر جعفر قادری
نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت
🌐http://drj-ghaderi.ir

✔️ارتباط مردمی ایتا، سروش و روبیکا ⬇️
🆔 @jafar_ghaderi
✔️ارتباط مردمی بله ⬇️
🆔 @jafar_ghaderii

📍دفتر ارتباطات مردمی:
شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷

☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰
📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲