📌 قادری: شرکت‌ها با معافیت مالیاتی سرمایه گذاری‌های استانی خود را توسعه دهند

دی ۱۹, ۱۴۰۲
69 بازدید

📌 قادری: شرکت‌ها با معافیت مالیاتی سرمایه گذاری‌های استانی خود را توسعه دهند

🔰 عضو «کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت‌هایی که در مناطق محروم واقع شده و براساس قوانین مشمول معافیت مالیاتی قرار می‌گیرند، باید بیایند و حداقل سرمایه‌گذاری های خود را در مناطق محروم توسعه دهند.

🔷 جعفر قادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به معضل «معافیت‌های مالیاتی به برخی از شرکت‌های بزرگ» ،گفت: در قانون آمده است که بخشی از شرکت‌ها در مناطق محروم مورد معافیت مالیاتی قرار گیرند.

🔶 نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان مثال معادن سیرجان ،گل گهر و چادرملو سودهای کلانی را در جریان فعالیت خود کسب می کنند.

🔷 عضو «کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معادن برشمرده شده در مناطق محروم واقع شدند،گفت:این معادن اگر هم مالیات پرداخت نکرده و مورد معافیت مالیاتی قرار می‌گیرند باید بیایند و حداقل سرمایه‌گذاری‌های خود را در مناطق محروم توسعه دهند.

🔶 قادری بیان کرد: باید برای این بخش‌هایی از سوی دولت مشوق‌هایی دیگری درنظر گرفته شود تا این بخش مقداری به سمت توسعه سرمایه گذاری ها در همان مناطق سوق داده شوند.

🔷 این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه باید تفویض اختیارات به استان‌ها بیشتر شود، تاکید کرد: متاسفانه برخی از مدیران اجرایی و اقتصادی در استان‌ها ضعیف هستند و مدیران باید در بسیاری از بخش‌ها تصمیمات مهمی را اتخاذ کنند.

✳️ دکتر جعفر قادرینماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

✔️ارتباط مردمی ایتا، سروش و روبیکا ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderi✔️ارتباط مردمی بله ⬇️ 🆔 @jafar_ghaderii

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷

☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲