📌 قادری: مجلس یازدهم فرصت خود را صرف تصویب قوانین راهبردی کرد

خرداد ۶, ۱۴۰۳
31 بازدید

📌 قادری: مجلس یازدهم فرصت خود را صرف تصویب قوانین راهبردی کرد

🔰 فصل اقتصاد – عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم فرصت خود را صرف بررسی و تصویب قوانین مهم و راهبردی به ویژه در حوزه های اقتصادی کرد.

🔶 جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در ارزیابی خود از نقاط قوت مجلس یازدهم در پیگیری تصویب طرح ها و لوایح مهم، گفت: یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت مجلس یازدهم این بود که این مجلس درگیر مسائل حاشیه‌ای نشد.

🔶 نماینده مردم «شیراز» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوری مجلس یازدهم از مسائل حاشیه ای موجب شد تا این مجلس فرصت خود را صرف بررسی و تصویب قوانین مهم و راهبردی کند، تصریح کرد: این قوانین به ویژه در بخش و حوزه های اقتصادی بیش از پیش مد نظر قرار گرفته و بسیاری از امور را دستخوش تغییرات کرد.

🔶 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نیز در جنبه های نظارتی نیز خوب عمل کرد، ادامه داد: با این حال باید گزارش تخلفاتی را که به قوه قضائیه ارجاع شده بود، بهتر و بیشتر پیگیری می‌کردیم تا با متخلفان برخورد جدی می‌شد.

🔶 این نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشتت و اختلافات سیاسی چندانی در مجلس نداشتیم،تاکید کرد: از سوی دیگر دولت و مجلس هم با هم نزدیک بودند و با این حال می‌توانستند بهتر از این عمل کنند.

🔶 قادری با اشاره به برخی کاستی های مجلس یازدهم تاکید کرد: در حال حاضر طرح و لوایحی در نوبت بررسی در صحن مجلس قرار دارد که دیگر فرصت رسیدگی به این طرح‌ها و لوایح وجود ندارد؛ از این رو مجلس یازدهم باید بهتر اولویت بندی می‌کرد تا طرح‌ها و لوایح مهم‌تر تعیین تکلیف می‌شدند.

#مجلس_یازدهم

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲