📌 بررسی مشکلات داریون در دفتر شهردار شیراز

📌 بررسی مشکلات داریون در دفتر شهردار شیراز
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
21 بازدید

        📌 بررسی مشکلات داریون در دفتر شهردار شیراز 🔰 در جلسه‌ای که با محوریت جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و با حضور شهردار شیراز و معاونین شهرداری و همچنین سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس به اتفاق معاونین با اعضای شورای شهر و […]

     

 

📌 بررسی مشکلات داریون در دفتر شهردار شیراز

🔰 در جلسه‌ای که با محوریت جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و با حضور شهردار شیراز و معاونین شهرداری و همچنین سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس به اتفاق معاونین با اعضای شورای شهر و شهردار داریون برگزار شد، پیرامون مسائل و مشکلات خروجی شیراز از سعدی، تقاطع زیباشهر به داریون، جاده دسترسی به بهشت احمدی، پایانه مسافربری سعدی گفتگو شد.

🔷 قادری گفت این جلسه در پی درخواست‌های مکرر اهالی داریون مبنی بر برخی کمبود ها برگزار شد و امیدوار هستیم دستگاه‌های مربوطه هر چه سریعتر به وظایف خود عمل کنند.

🔷 اسدی شهردار شیراز گفت که پایانه مسافربری سعدی تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی مطالبات هم در جلسه‌ای تخصصی با معاونت خدمات شهری شهردار شیراز برگزار شود تا درخواست‌ها مورد کارشناسی و بررسی قرار گرفته و اجرا شوند.

🔷 رضایی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هم گفت که هر دو پروژه تعریض جاده داریون و تقاطع زیبا‌شهر در دست بررسی و کار کارشناسی می باشد و هرچه سریعتر در دستور کار قرار می‌گیرد و مهترین مشکل پیش‌ رو این پروژها تأمین اعتبار است.

🔷 قادری در پایان گفت که تلاش داریم جلسه مطالبات مردمی حوزه انتخابیه را هر هفته در ادارات برگزار کنیم تا درخواست‌های شهروندان را پیگیری و به نتیجه برسانیم.

#داریون

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲