📍 آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز

📍 آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز
اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳
18 بازدید

📍 آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز 🔶 این مراسم با حضور قادری و نجابت نمایندگان مردم شیراز و زرقان، کاپیتان مهدی‌بخش معاون وزارت راه و شهرسازی و دیگر مدیران کشوری و استانی در فرودگاه شیراز برگزار شد. 🔶 قادری در این آیین رونمایی گفت: با توجه به تحریم‌های همه‌جانبه علیه […]

📍 آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز

🔶 این مراسم با حضور قادری و نجابت نمایندگان مردم شیراز و زرقان، کاپیتان مهدی‌بخش معاون وزارت راه و شهرسازی و دیگر مدیران کشوری و استانی در فرودگاه شیراز برگزار شد.

🔶 قادری در این آیین رونمایی گفت: با توجه به تحریم‌های همه‌جانبه علیه کشور، خدمات فرودگاهی قابل قبول است و این هم مرهون تلاش‌های نیروهای متخصص در این زمینه است.

🔶 نماینده مردم شیراز و زرقان در ادامه به حیاتی بودن این فرودگاه در استان و در جنوب کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل ظرفیت‌های بالای گردشگری، درمان و صنعت باید زیرساخت‌های فرودگاهی و ناوگانی تقویت شوند و از روند احداث پایانه‌های خارجی شیراز گلایه‌مند هستیم و امیدواریم که دیگر روند سرمایه‌گذاری را بر هم نزنند و هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

🔶 لازم به‌ذکر است گواهینامه فرودگاه شهید دستغیب شیراز در دو حوزه زیر ساخت و مدیریتی اخذ شده که ۳۵ آیین نامه را رعایت کرده‌اند.

#فرودگاه_شهید_دستغیب_شیراز

🔰https://takl.ink/drjghaderi

✳️ دکتر جعفر قادریکانال نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در بله، ایتا، سروش، روبیکا و ویراستی ⬇️

🆔 @dr_jafar_ghaderi

✔️سایت🌐http://drj-ghaderi.ir

📍دفتر ارتباطات مردمی:شیراز، میدان آستانه، جنب حرم حضرت سید علاءالدین حسین (ع)، بلوک شرقی مجتمع بین الحرمین، طبقه اول، واحد ۷
☎️ ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۰📠 ۰۷۱۳۷۳۶۰۱۲۲